GÖZDEN IRAK OLAN GÖNÜLDEN DE IRAK OLUR

877 36 22
                                    

Herkese Selam
Yeni bir bölüm ile geldim.
Biraz hüzünlü bir bölümle geldim bu bölüm sonu bebisgirl ün birşey oldu o kadar ısrar etti ki kıyamadım...
Bu bölümü user429784948070 e ithaf ediyorum
İthaf isteyenler buraya ⏩⏩
Bu arada yorumlar ve voteleriniz çok az lütfen yorum yapıp oy atın.
⭐1370 kelime⭐
Hepinize İyi Okumalar

Fet- Komutanım Bahar şu an sağlıklı düşünemiyor yapmayın.

Y- Fethi, biliyorum ama sadece o zor zamanlar geçirmiyor.Ben acılar içinde büyüdüm daha birinin acısını sindiremeden diğerinin acısı geldi..

Yavuzdan

İçim yanıyor kalbime birtane bıçak sapladılar.

çevirip duruyorlar.Ben sadece sevmiştim ve bütün sevdiklerim elimden gitti. Ben sevmemeliyim aşık olmamalıyım.

Mesela kimsenin gülünce kısılan gözlerine tutulmamalıyım.

Bunca yaşanan zamandan sonra nasıl unutucam. Onun kokusunu duymadan nasıl yaşayacağım yada gülünce kısılan gözlerini görmeden nasıl nefes alırım..

.

Birkaç saat sadece odadaki camdan dışarıyı izledim.Belki de böylesi Bahar için daha iyi olacak bu zamana kadar başına gelmeyen kalmadı ama biz ayrı kalırsak eminim başına bunların %1 bile gelmez.Bundan sonraki hayatında daha mutlu olur. Onun zaten bana olan sevgisinin bittiği "seninle evlendiğime pişman oldum" demesiyle belliydi.

Ben nasıl yapacağım elimden geldiğince görmemeye ilgilenmemeye çalışıcağım

Seven bir insan içinse bu en zoru bu..

Hızlıca Erdem Yarbayın yanına gittim

Y- Komutanım ben Karabayıra dönebilir miyim

Erd- Olanlar yüzünden mi

Y- Evet ikimizinde birbirimizi görmemesi en iyisi.

Erd- Peki bizde zaten 2 güne döneriz Yavuz sinirlenip sakın kötü şeyler yapma

Y- Merak etmeyin komutanım size iyi tatiller

Dedim ve sarıldım.

Hemen bavulumu aldım aşağı indim bizimkilerin hepsi aşağıdaydı. Keşanlı elimde bavulla beni görünce hemen ayağa kalktı.

Keş- Komutanım nereye

Y- Karabayıra

A- Komutanım görevi tamamladık tatil yapacaktık tam, neden giriyorsunuz

Y- Siz yapın tatilinizi benim için böylesi daha iyi.

Sıra hepsiyle sarıldım vedalastiktan sonra en sona eylem kaldı ondan sonra bahar vardı.

Eyleme de sarıldıktan sonra bavulumu aldım

Y- Hepinize iyi tatiller

Arkamı döndüm giderken "Yavuz" diye bir ses duydum bu Bahar'ın sesiydi. Hemen arkamı döndüm.

Efendim anlamında başımı salladım o da çantasından bir kutu çıkardı ve bana verdi.

B- Bu senindi bende kalmamalı

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin