Merhabalar
Nasılsınız millet
Yeni bölüm geldi hadi bakalım bu bölüm Duru'yu parçalamak isteyenler çok olacak
⭐1700+ kelime ⭐
YORUMLARINIZ VE OYLARINIZI BEKLİYORUM...
İYİ OKUMALAR
⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩
Bahar'ın ardından Yavuz da kalkıp peşinden gider, Bahar asansöre binerken arkasından hemen Yavuzda biner sadece ikisi asansördedir.“ Bahar hiçbir şey senin gördüğün gibi değil.”
Bahar Yavuzu dinlemeyip telefonla uğraşıyordur.
“Beni dinler misin” dedi ve Bahar'ın telefonunu alıp cebine koydu
“Hayır, telefonumu alabilir miyim” dedi
“Hayır dinleyeceksin”
“Yavuz ver şu telefonu Hatice'nin yanına gidiceğim”
Yavuz asansörü durdurup Bahar'ın karşısına geçti.
“Beni dinleyecek misin yoksa burda kalalım mı?”
“Saçmalama hastane asansörünü meşgul edemezsin.”
“ O zaman beni dinle meşgul etmeyelim.”
“Senin anlamadığın şey şu ben seni dinlemek istemiyorum çünkü senle biz ne zaman konuşsak sonucunda birbirimizi daha çok kırıyoruz ayrıca senin yaptıklarının konuşulacak bir şeyi kalmadı.”
“Bahar bak o kızla sevgili değilim”
“Yavuz şunu anla artık senin yüzünü görmek istemiyorum ayrıca bana hesap verme gibi bir zorunluluğun da yok istediğin kişi ile sevgili olabilirsin, bundan sonra ikimizinde birbirimize vericek bir hesabı yok”
Bahar böyle dedikten sonra Yavuz asansörün düğmesine bastı.
“ Peki, bundan sonra benim yüzümü dahi görmeyeceksin umarım bundan sonraki hayatında mutlu olursun çünkü mutlu olmayı hakediyorsun.” dedi ve Baharın telefonunu cebinden çıkarıp ona verdikten sonra asansörün kata gelmesiyle indi.
Bahar ise nasıl hissedeceğini bilmeden asansörden indi.
Yavuz diğerlerinin yanına gidip
“Beyler hadi tabura gidelim Hatice'nin de iyi olduğunu öğrendik sonra ziyarete geliriz.”
dedi ve yürümeye başladı avcı ve çaylak onun arkasından gitti.
Yavuzlar gittikten sonra Bahar geldi Nazlı yanına
“Bahar noluyor kızım Yavuz geldi sonra gitti baya sinirliydi.”
“Eylem sonra”
dedi ve oturdu.
⏳⌛⏳⌛
Yavuz tabura gelir gelmez kendini hemen odasına attı. Yatağına uzandı kafasını yastığa koyması ile aldığı koku tarifsizdi.
Bu Bahar'ın kokusuydu. Dün gece o yastıkta yattığı için hemen kokusu sinmişti.
Yavuz'un yüzünde ufak bir gülümseme oluştu ama Bahar'ın ondan nefret ediyor oluşu gülümsemesini silmişti.
Bahar ile Nazlı normal odaya alınan Hatice'nin yanındaydı.
“Bahar abla” dedi Hatice yorgunca
“Minik kuşum uyandın mı?”
“ Bahar abla canım acıyor”
“ Biliyorum tatlım ama geçecek.”