Hello
Ben geldim yeni bir bölümle bu bölüm Duru'yu gönderiyoruz. Bütün yapmak istediklerinizi Eylem yapıyor bu bölüm merak etmeyin.
E o zaman bu bölüm bol bol yorum ve vote istiyorum.
⭐2500+ kelime⭐
İYİ OKUMALAR ❤️
⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩📆2 HAFTA SONRA📆
Yavuzdanİki haftadır Baharın yüzünü bile göremedim.
Bir kere evinin önüne gittim belki camdan bir kere görürüm diye ama olmadı.
Onu üzdüğüm için kendimden nefret ediyorum. Ama onun kurtulması için yaptım
bir bilse bunları keşke ama olsun o iyi olduğu sürece benim için sorun yok..
Bahardan
Siz hiç yaşamaktan bıktığınız oldu mu?
Benim oldu sevdiğim insandan sürekli darbe yemekten..
Son iki haftadır her gece ağlıyorum çünkü artık dayanacak gücüm kalmadı iki hafta izin aldım hastaneden evdeyim hep..
Sanki nefes alamıyorum boşluktayım.
Keşke ölsem diyorum o zaman bu acı kalmaz bu sıkıntı kalmaz ben bittim çünkü bittim..
Yazardan
Sabah Yavuz Duru'nun zoruyla Duru'nun tuttuğu eve geldi. İçeri girdiğinde bıkkınca konuşmaya başladı Yavuz
“ Ne var yine Duru” dedi
“ Seni özledim” dedi ve sarılmaya kalkıştı.
Yavuz anında geri çekildi.
“ Duru bak saçma şeyler yapıp durma ikimizde biliyoruz ben seni sevmiyorum ayrıca..” derken gözüne Duru'nun kolundaki dövme takıldı ama bu dövme..
Bahar sabah 2 haftadır nasılsa öyle uyandı güne bugün hastaneye gitmesi gerekiyordu zorla toparlamaya çalıştı kendini duş aldı üstünü giyindi ve çıktı evden dışarı 2 haftadır kızlarla da görüşmüyordu. Evden çıktı ve hastaneye gitti..
Yavuz Durudan çıkıp hemen tabura gitti harekât merkezinde toplandılar.
“Yavuz noldu acil birşey var dedin”dedi Erdem Yarbay
“ Komutanım aramıza bir tane terörist ajan girmiş.” Dedi Yavuz
“Kim komutanım” diye meraklıca sordu Ateş
“Duru.. Kolunda Medusa dövmesi var bir süredir operasyon çıkmamamızın sebebi de bu Duru'nun bilgi toplamasını bekliyorlar.”
“Yavuz emin misin”
“Eminim komutanım gözümle gördüm.” dediğinde Yavuz Keşanlı aklına takılan soruyla Yavuz'a döndü.
“ Komutanım şimdi sizin sevgiliniz ya hani
zor-..” diye lafını tamamlayamadan Yavuz atladı.
“Sevgilim falan değil Baharı kurtarmak için yaptım” herkes şaşırıp duruyordu.
“Komutanım bundan sonra napıcaz” dedi Avcı
“Duru'yu yakalayacağız sorgu yapıp neye çalıştığını anlayacağız.” dedi Erdem Yarbay
“ Yavuz bu iş sende” diye ekledi ardından.
Yavuz hafıza takılmıştı o sırada çünkü Hafız üzgündü yıllardır kardeşi bildiği insanın terörist çıkması onu üzmüştü.