Selammm
Arkadaşlar yepyeni bir bölüm ile geldim ama biraz üzücü bir bölüm oldu Yavbah için.
Bu arada bebisgirl üzgünüm bu bölüm pek istediğin gibi olmadı...⭐⭐⭐LÜTFEN YORUM VE OY ATINNN..
⏩2000 kelimelik bir bölüm
İyi Okumalar
Eylemden
Erdem abiyle görüşmek için karargâha giderken yolda Bahar'ı gördüm ağlıyordu sonra karşıdan karşıdan geçmek için yola doğru yürümeye başladı ben onu durdurmak için bağıracak iken araba Bahar'a çarptı.
E- Baharrrrrr
Hemen yanına gittim ambulansı aradin Çevredeki insanlar da bana yardım ediyordu ben ağlamaya başladım.
E- Bahar nolur aç gözlerini.
Bir kaç dakika sonra zaten ambulans geldi ve ambulansa alıp hastaneye gittik.
Baharı bir odaya alırken bende Erdem abiyi aradım. Biliyorum Yavuzlar operasyonda o yüzden onu aramadım.
E- Erdem abi Yavuzlar döndü mü?
Erd- Hayır yoldalar noldu Eylem
E- Bahar.. araba çarptı
Erd- Ne diyorsun bırakmamalıydım onu çok üzgündü zaten off
E- Noldu neden ağlıyordu Bahar
Erd- Babasının Terörist olduğunu öğrendi.
E- O zaman hem ona olan öfke hemde Yavuz'a yaptığı haksızlık için üzgündü.
Erd- Neyse biz Yavuzlar gelir gelmez hastaneye geliriz.
.
Odadan doktor çıktı yanına gittim
D- Bahar hanım gayet iyi sadece araba çarpmasının verdiği sarsıntı sonucu bayılmış sadece kolunda ufak bir berelenme var.
E- Tamam teşekkür ederim yanına girebilir miyim
D- Şu an uyuyor biraz dinlenmesi gerek ondan sonra girebilirsiniz
Kafa salladıktan sonra yerime oturdum o sırada erdem abiler geldi.
Yavuz en arkadaydı baya sakine benziyordu.
Fet- Eylem Bahar nasıl
E- İyi birşeyi yok sadece kolunda ufak bir berelenme olmuş onun dışında iyi uyanınca bizi içeri alıcaklar.
H- Ohhh! Çok şükür
Yavuzun bizi dinlediğini gördüm ama bu olaya bir tepki vermemesi beni şaşırttı.
Biz oturup beklerken ben Yavuz’a baktım bacağını sallıyordu. Anlaşılan meraklıydı ama bahardan uzaklaşmak için yapıyor birinin inatçılığı bitti diğerinin ki başladı.
O sırada hemşire odadan çıktı.
H- Bahar hanım uyandı.
E- Girebilir miyiz.
H- Evet ama Bahar hanım önce Yavuz Beyle konuşmak istediğini söyledi.
Hemşire gittikten sonra hepimiz Yavuz’a baktık.