⭐ 900+ Kelime⭐
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
İYİ OKUMALAR
🔻 🔺 🔻 🔺 🔻 🔺Yavuzun dedikleri ile Bahar yüzüne ufak bir tebessüm ekledi. Hafif yaklaştı Yavuz ise Bahar dan onayı alınca yaklaştı ve narin, yavaş bir şekilde öpmeye başladı.
Ayrıldığında Yavuz elini Baharın yanağına koydu ve okşamaya başladı.
“ Seni boşuna suçladım dimi, haksızlık yaptım sana” dedi Bahar. Yavuz başparmağını Baharın dudağının üstüne koydu. Yavaşça okşadı.
“ Boşuna suçlamadın, haklıydın ama ben de ne yaptıysam senin için yaptım”
“ Ona eminim zaten” dedi Bahar ve iyice Yavuza sokuldu. Yavuz Baharı sımsıkı sardı.
“ Özür dilerim”
“Dileme Bahar. Ben seni üzüp ağlattığım için özür dilerim.” dedi Yavuz ve kızın saçına öpücük kondurdu.
“ Ben çok yoruldum Yavuz. Üzülmekten, ağlamaktan ben seninle gülmek, eğlenmek istiyorum, ağlamak değil” dedi ve gözlerini Yavuzun gözlerine dikti
“ Bundan sonra ağlamak yok, artık hep gülücez ya da sen gül ben seni izleyeyim.” dedi Yavuz.
Bahar gülüp başını eğdi.
“ Yani mutlu sona doğru mu gidiyoruz” dedi Bahar ve gözlerini tekrar Yavuza çevirdi.
“ Cıkk” dedi Yavuz. Hafif Bahara yaklaşıp kısık sesle.
“ Mutlu sonsuza doğru bitanem mutlu sonsuza”
🔻 🔺 🔻 🔺 🔻 🔺
Sabah olduğunda Yavuz hem Bahar ile başbaşa vakit geçirebilmek için kahvaltıyı dışarıda yapmaya karar vermişti.
Erdem ve Güler'le konuştuktan sonra Baharı uyandırmak için odaya geri döndü.
Baharın yanına doğru uzandı ve saçına derin bir öpücük kondurdu.
Bahar o kadar derin uyuyordu ki duymadı bile.
“ Canım hadi uyan” dedi Yavuz. Bahar hafif kımıldadı.
“ Yavuz nolur biraz daha uyuyayım çok uykum var.” dedi ve uykusuna devam etti.
“ Bahar hadi kalk” dedi Yavuz.
“Hı hı” dedi Bahar ama kalkmadı Yavuz aklına gelen şeyle oturur pozisyona geçti.
“ Bahar ben İstanbula gidiyorum sıkıldım buradan” dedi. Bahar pek umursamadan
“Hı hı” dedi. Yavuz tekrar denedi.
“ Bahar diyorum ki Ay'a gideyim ne dersin”
“ Hı hı git” dedi. Yavuz gözlerini kocaman araladı. Yok artık dedi içinden son aklına gelen şeyi söyledi her ne kadar kendini gülmemek için zor tutsa da
“ Bahar, ben seni eskisi gibi sevmiyorum” dedi Yavuz sırıtarak.
Bahar Yavuzun cümlesinin yarısında gözünü açtı ve oturur pozisyona geçti.