HİÇBİR ŞEYDEN HABERİN YOK

721 57 64
                                    

⭐1200+ kelime⭐
İYİ OKUMALAR
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺

Nazlı duydukları ile şaşırken Bahar gözlerini doktordan ayırmadı.

“ Baş ağrısı özellikle sabahları, mide bulantısı ve titremeler, görme sorunları oluyor dimi” dedi doktor.

“Evet” dedi Bahar soğuk sesiyle,

“B-bunun bir tedavisi var mı?” dedi.

“ Burcu hanım çok şanslı iyi huylu bir tümör var. Bu sayede işimiz daha kolay”

“Ameliyat mı?”

“Ameliyat ve bir kaç kemoterapi seansı uygulayacağız.” dedi doktor.

“Yalnız tek sorunumuz tümörün büyüklüğü fazla. Daha erken farkedebilseydiniz keşke..”

“ Ameliyatta riske neden oluyor.” dedi Bahar.

Odada bir süre sessizlik oldu.

“Burcu hanım sizden ricam stres yapmayın, kafanıza takmayın kendinizi zorlamayın. Böyle birşey yokmuş gibi hayatınıza devam edin merak etmeyin en iyi şekilde ameliyatınızı yapıp alacağız siz güçlü bir insansınız.”

🔻🔺🔻🔻🔻🔻

Yavuz operasyondan döndükten sonra üzerini değiştirip Derya'nın evine gitti. Kapıyı çaldı. Derya kapıyı açınca içeri girdi ve konuşmaya başladı.

“Hoşgeldin Yavuz”

“ Savcı hanım bundan sonra sizden sadece bir şey istiyorum. Burcunun yanına yaklaşmanızı konuşmanızı istemiyorum.”

“Neden?”

Yavuz duyduğu soruyla sinirlense de cevap verdi.

“ Savcı hanım hiç kimse ama hiç kimse benim sevdiğim kadını ağlatamaz, üzemez.”

Yavuz kapıya doğru devam etti.

“ Sorunuzun cevabı da buydu.” Dedi ve kapıdan çıkıp gitti.

“Sevdiğim kadınmış” dedi Derya Yavuz'un arkasından.

.

Bahar ve Nazlı hastaneden sonra eve geldi ve oturup konuşmaya başladılar.

“Bahar, Yavuz abiye söylesen mi acaba”

“Hayır Nazlı. Zamanı gelince..”

“Baharr neden peki”

“ Yavuz beni kaybetme korkusunu yaşadı, hatta kaybettim zannetti. Sende gördün ne halde olduğunu. Ben şimdi onu nasıl böyle birşeyi söyleyip üzerim ki” dedi Bahar dolmuş gözleriyle.

“Bundan sonra en mutlu günlerimizi yaşayacağız. Eğer bana birşey olursa bile aklımda hiçbir şey kalmayacak” dedi Bahar

“Bahar konuşma öyle ya. Hem doktor olumlu konuştu.” Dedi

“Hayat bu Nazlı belli olmaz” dedi.

Nazlı yüzünü asarken Bahar gülümsedi.

“Asma yüzünü daha burdayım merak etme” dedi

O sırada kapı çaldı. Bahar kapıya bakmaya gitti. Kapıyı açtığında Suyu gördü.

“ Haftaya düğünümüz var”dedi elindeki davetiyeyi sallarken.

Bahar gülümseyip kollarını açtı. Su da sarıldı.

“ Harika bir haber.” dedi ayrılınca

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin