SEN İYİ OLACAKSIN

650 53 46
                                    

⭐ 1000+ Kelime⭐
Birkaç bölümdür müthiş yorumlar geliyor hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...
Bu bölüm delilerime gelsin bebisgirl
bketkrb Yavbah_Aytolum 😘😘😘
İYİ OKUMALAR
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺

Yavuz hızla gözlerini açtı ve dikleşti. Rüyasında gördüğü şeyler yüzünden başını salladı ve etrafa baktı.

Hala cam odanın içindeydi. Alnını ovdu ve yavaşça ayağa kalktı. Aklında tek bir soru vardı. Fragman doğru mu söylüyordu?

Ya doğruysa ya Bahar ameliyataysa diye düşünceler aklına gelince deliye döndü ve cama vurmaya başladı.

“Dragan, aç şu kapıyı” diye bağırdı. Bağırdı bağırdı ama kimse gelmedi en sonunda kapı açıldı ve içeri Nadya girdi..

“Yavuz Karasu napıyorsun bakalım?” diyerek camın yanına geldi.

“O şerefsiz sevgiline söyle, yiyorsa açsın şu kapıyı” dedi Yavuz..

“Öfff! Sus ya, ben sohbet etmeye geldim. Bak ne duydum sevgilin yine ölüyormuş” dedi

“Kes sesini!”

“Yazık kıza ya son zamanlarını da psikolojik sorunlar yaşayarak geçirdi.”

Yavuz cevap vermezken Nadya devam etti.

“ Neyse sen burada delirmeye devam et, ben gideyim belki gelirim yine..” dedi ve kapıdan çıkıp gitti.

Yavuz da sinirle etrafında döndü. Nadya dışarı çıkınca yanına bir terörist geldi.

“Nadya hanım” dedi.

Nadya ne var anlamında başını salladı

“ Az önce Nazlı Hanım aradı. Size selamlarını iletti, birde Sahip Derya Dumansız'ın işini bitirmenizi istedi”
( Nazlı kuşum'a sevgilerimle😘😘)

“Tamam en kısa zamanda halledicem sen haber ver ona”

🔻🔺🔻🔺🔻🔺

  Eylem Baharın evinin önüne geldiğinde kapıyı çaldı korkarak. Bahar kapıyı açınca güler yüzüyle açtı kapıyı..

“Hoşgeldin”

“Hoşbuldum” diyerek içeri girdi Eylem.

İki kız içeri geçip oturdu.

“Napıyorsun” diye sordu Eylem

“İyiyim, birkaç işim vardı onlara baktım da Yavuz'u arıyorum açmıyor senin haberin varmı?”

Eylem sıkıntıyla nefes alıp konuşmaya başladı.

“ Var. Draganın elinde” dedi Eylem.

“Ne!” Dedi Bahar ve ayağa kalktı.

“Bahar” dedi Eylem.

“ Eylem Y-Yavuz iyi mi? Nolur doğru söyle.”

“İyi iyi Dragan ona birşey yapamaz sen merak etme”

“Eylem arayıp bulalım Yavuz'u nolur?” Dedi dolu gözleriyle Bahar.

“ Tamam tim arıyor zaten sen merak etme” dedi Eylem.

Bahar birşey diyeceği sırada başına giren ağrıyla durdu ve başını tuttu.

“Bahar iyi misin?” dedi ve Baharın kolunu tuttu.

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin