Selamlar
Yeni bölüm ve ben geldim..
✳️1200+ kelime✳️
Bol bol yorum ve oy atın...
İYİ OKUMALAR ❤️
🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻
Yavuz Hamitin yanına çoktan gelmişti ve Hamit bazı şeyleri anlatmış şimdi ise Baharı anlatmak için hazırlanıyordu“Evlat, bak belki bu saatten sonra sana söyleyeceklerim garip gelebilir, kızabilirsin ya da çok mutlu da olabilirsin..”
Yavuz anlamaz gözlerle kafasını salladı. Ardından Hamit, oğlunun yüzünü iyice inceledi. Gözlerinde acı fazlasıyla belli oluyordu.
“ Baba korkmaya başlıyorum birşey mi oldu?”
“Bak evlat bazen güzel şeyler için birbirimizden vazgeçebiliriz. Hiç kimse istemez bunu ama görevlerimiz yüzünden zorundayızdır.”
dedi tek nefeste. Yavuz hala anlamamıştı. Hamit derin bir nefes aldı. Yavuzun nasıl tepki vereceğini merakla ağzını oynatacaktı ki Yavuz'un telefonu çaldı.
Yavuz telefonunu çıkarıp baktı.
“Bir saniye baba” dedi
Hamit başıyla onaylayınca Yavuz telefonu açtı.
Bir süre konuştu. Yüzü değişmişti. Ayağa kalkıp uzaklaştı.
“ Tamam ben gelicem ama sen sakın ona dokunma” dedi Hamitin duymayacağı bir sesle..
Geri dönüp Hamit'e
“Baba sonra konuşsak olur mu benim acil çıkmam lazım.”
“ Bir sorun mu var”
Yavuz bir süre durdu ardından
“Hayır hayır, tabura gitmem gerek deyip hızlıca çıktı.
Az önce Selim aramış ve Meleğin onun elinde olduğunu söylemişti. Eğer oraya tek başına gelmezse kardeşini öldüreceğini söyledi…
Yavuzda Hamit'e birşey çaktırmadan taksiye atlayıp gitti.
🔻🔺🔻
Yavuz depo gibi bir yere geldiğinde her yer kapkaranlıktı ardından başında hissettiği silah ucu ile durdu.
Önüne döndüğünde maskeli bir adam vardı.
“ Telefonunu silahını yere at” diye bağırdı
Yavuz silahını ve telefonunu yere attı
“Yanlış bir hareketinde kardeşin ölür.” diye bağırdı.
O sırada arkadan iki adam geldi ve Yavuz'u sandalyeye oturttu ve ellerini ayaklarını bağladı.
“Nerede kardeşim bir şey yapmadığınızı nereden bilicem.”
O sırada kapıdan içeri iki adam ve Melek geldi.
Melek Yavuz'u görünce
“ Abi niye geldin?” dedi yüzünü düşürerek..
“ İyi misin abicim birşey yaptılar mı sana”
“Hayır”
Yavuz ve Meleği yan yana oturttular sonra kapıdan içeri sarışın uzun boylu bir adam girdi.
“ Kadromuz tamamlanmış, komutan hoşgeldin”
“ Sen kimsin ne istiyorsun” diye bağırdı Yavuz.