⭐ 1100+ kelime ⭐
İyi Okumalar
🔺🔻🔺🔻🔺🔻
Yavuz cafeye gelmiş Derya'yı bekliyordu. Derya gelince el sıkışıp Yavuz'un karşısına oturdu.
“ Nasılsın” diye sordu Derya hemen.
“İyiyim teşekkürler Savcı Hanım” dedi.
“Derya diyebilirsin” dedi
“ Savcı hanım bunu 50 defada deseniz ben size Savcı Hanım diyeceğim boşuna zorlamayın.”
“Peki Sarı Komutan” dedi Derya.
Yavuz ya sabır çekti. Bu kadına kaç kez Sarı Komutan dememesi gerektiğini söylesede anlamıyordu.
“ Burcu Günay kim?”
“ Bir Türk istihbaratçısı”
“ Seninde sevgilin galiba” dedi
“ İnan bu konu sizi hiç ilgilendirmiyor.” Dedi Yavuz.
“Peki, Burcuyla görüşmek istiyorum.”
“Neden?”
“ Konuşmam gereken konular var.”
“ Patlamaların olduğu gün ki gibi suçlamayacaksanız konuşun aksi takdirde karşınızda beni bulursunuz.” dedi Yavuz ayağa kalktı. Derya cevap vermeyince Yavuz devam etti.
“ Burcunun numarasını vereyim diyeceğim de siz işiniz olmayan herşeyi bulduğunuz için bunu da bulmuşsundur.. Konuşacak birşey kalmadığına göre iyi günler” dedi ve hızla oradan uzaklaştı.
“ Neler karıştırdığınızı illa ki bulucam.”
🔻🔺🔻🔺🔻🔺
Kızlar heyecanla beklemeye devam ederken Bahar konuştu.
“ Sonuç negatif” dedi ve testi sehpaya bıraktı.
“Off ya” dedi Nazlı. Eylem de testi alıp baktı gerçekten negatifti.
“ Belirtiler neden o zaman”
“ Midemi üşütmüşümdür geçer birkaç güne”
“Yavuz abi biliyor mu mide bulantını”
“ Hayır çünkü bilse doktora gidelim diye tutturacak.” dedi.
“ Bence sen git bir doktora” dedi Eylem.
“Al bu da başladı” dedi Baharda.
“ Eylem ve Yavuzda bir akrabalık var bence çoğu tepkileri düşünceleri aynı” dedi hepsi gülerken.
“ Ya sabır ya” dedi Eylemde.
“Sen onu bırakta Fethiyle ne zaman evleniyorsunuz?” Dedi Bahar.
“ Bilmiyorum henüz bir teklif alamadım”
“ E Fethi abi sana evlenme teklifi ettiğinde kabul etmedin bir de evlenme teklifi bekliyorsun valla çok ilginç.”
“ Napıyım canım o zaman ayrı şimdi ayrı. Hem sadece ben evlenme tekliflerini kabul etmemezlik yapmıyorum şu hanımefendi de kabul etmiyor” dedi Eylem.
“ Bahar sen niye kabul etmedin”
Bahar derin bir nefes alıp konuştu.
“ Çok zor be Nazlı. Baksana yeni hayatıma ben bile alışık değilim hele onca şeyden sonra.”
“ E tamam işte Yavuz ile beraber atlatırsınız” dedi Eylem.
“ Şu son olaylardan sonra Yavuz benim üzerime fazla düştü benim saçımın teline birşey olsa dünyayı yakacak gibi ve Yavuz'u biraz tanıyorsam evlenince daha çok düşer. Hamile olsam o zaman yanımdan ayrılmaz.