YAVUZ'DAN SAKLI

715 44 14
                                    

⭐1250+ kelime ⭐
İYİ OKUMALAR
🔺🔻🔺🔻🔺

Yavuz duyduğu sesi tanıyamazken birden telefon kapandı. Yavuz kaşlarını çatmış bir şekilde telefona bakıyordu.

Bahar Yavuz'un bu halini görünce

“ Yavuz canım noldu kimmiş arayan.”

“Bilmiyorum, yardım et diye bir ses geldi ama kimin sesi olduğunu anlamadım.”dedi donuk bir şekilde...

“Tamam, hızlıca bu numarayı Merte verelim hem kim olduğunu hem de nerede olduğunu öğreniriz.” dedi ve Yavuz'un elinden telefonu alıp içeri girdi. Yavuz bir süre olduğu yerde kaldı. Sonra aklındaki şeyleri atıp içeri ilerledi.

İçeride Mert telefon ile konuşuyor diğerleri de onu bekliyordu. Mert telefonu kapatıp arkasını döndü.

“ Arayan eski bir depodan arıyor. Arayan kişi de Derya Duman” dedi.

Fethi bunu duyunca Yavuz'a baktı.

“ Komutanım bu yeni gelen savcı değil mi?”

Yavuz evet anlamında başını salladı.

“ Başı dertte o zaman hemen gidelim.” dedi Eylem.

“Aynen hadi.” dedi Baharda kalktı.

Yavuz Bahar'ın kalktığını görünce konuştu.

“ Kızlar siz burada kalın, Fethi sen benimle gel”

İkili ayağa kalkarken Baharda kalktı.

“ Dikkat edin” dedi.

Yavuz başıyla tamam deyip hızlıca çıktılar.

🔻🔺🔻🔺

Yavuz ve Fethi deponun önüne gelince hızlıca ilerlediler.

“Fethi sen dışarda kal eğer bir şey gerekirse ben seni çağırıcam.” dedi. Fethi itiraz edecek iken onu susturdu.

Deponun içerisine geldiğinde her yer kapkaranlıktı. Biri geldi ve silahını düşürdü.

Sonra Yavuz'un dudağına doğru yumruk attı.

Yavuz bu hamleyle hemen kendini savundu. İçerisini sadece birinin el feneri aydınlatıyordu.Birinin bıçak ile yaklaştığını gördü. Hızlıca onu da etkisiz hâle getirdi.

Hızlıca içeri girdiğinde Derya'nın bir sandalyede bağlı olduğunu gördü.

Hızlıca gidip Derya'nın ellerini çözdü.

“İyi misin” diye sordu.

“İyiyim ama hemen çıkmamız lazım tuzak var” dedi hem korkmuş ve tedirgin bir sesi vardı.

“ Hızlı ol o zaman hadi.” dedi.

Derya hızlıca çıkarken Yavuzda arkasından koştu. Kapıda Fethiyi görünce

“Avcı çabuk çık çabuk”

Dışarı çıkar çıkmaz kendilerini ileri attılar.

Bina patlarken Fethi ve Derya ayrı bir yere Yavuz ayrı yere uçtu.

Hepsi iyiydi sadece bina patlamıştı.

“Herkes iyi mi?”diye sordu Yavuz

“İyiyi Komutanım sen"

“İyiyim hadi arabaya” dedi ve ilerlemeye başladı. Fethi ve Derya da ilerledi.

Arabaya binince Yavuz ve Fethi öne Derya arkaya bindi.

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin