MELEK

877 41 19
                                    

Hello
Yeni sezondan merhaba...
Erken geldim biraz, olaylar karışık ama merak etmeyin pişman olmayacaksınız.
〰️2200+ kelime 〰️
BOL BOL YORUM VE VOTE BEKLİYORUM.
Satır arası yorumda atın lütfen.
Sezon finali bölümünde en çok yorum yapan canım yavbahist_e ithaf ediyorum bu bölümü...
Bir de yavbahaytolss seni fragmanlarla biraz kızdırdım galiba ama merak etme hiç birşey kötü olmayacak...

İYİ OKUMALAR ❤️

Sevdiğini kaybetmek çok zordur. Kardeşini, dostunu,sırdaşını..

Eylem,Su, Nazlı kaybetti mesela her bir araya toplandıklarında akıllarına Bahar geliyordu ya da sohbet ederken Baharın hakkında konuşuyordu hepsi perişandı..

Yavuz Karasu yarı ölü bir adam uçurumdan yuvarlandığında sadece kolu kırık bir halde çıktı o arabanın içinden Bahar gitmek istese de olmadı çünkü ölüm o kadar kolay birşey değildi. Kolu kırık olduğu için askerliğini de yapamıyordu 4 aydır delirmek üzereydi. Sevdiğini kaybeden bir adam bir daha aşık olabilir mi? Bu soru ölmüş bir insanın geri dirilmesi kadar imkansız. Yavuz Karasu imkansızı başardı ama aşık oldu…

Bahar'a, gülünce kısılan gözlü prensesine, herşeyine aşık oldu..

Yavuz Merve'den sonra nefes alamam dedi Bahar bir melek gibi geldi ve kurtardı Yavuz'u o karanlık odalardan. Hemde hiç bıkmadan bekledi. Sonra kavuştu ama erken ayrıldı.

Güzel yürekli Bahar Karasu şimdi bir melek olarak cennette..

Yavuz ise yaşıyor ama buna yaşamak denirse..

2 kere sevdiğini kaybeden bir adam bir daha aşık olamaz ya da toparlanamaz. Gerçi hayat tüm sürprizleri ile devam ederken herşey olabilir ya.

Yavuz sevdimi ölümüne seven bir adam ama bu sefer Bahar ölümüne sevmiş oldu. Bahar oğluna kavuştuğu için mutlu ama Yavuz bitik, yıkılmış…

🍁8 ay sonra 🍁

Baharın ölümünün üzerinden koskoca bir yıl geçmişti. Bir hafta sonra Bahar'ın ölüm yıldönümüydü. Baharı sevenler için cehennem gibi geçen bir yıl ama toparlanmaya çalışıyorlardı.

Çok zordu evet ama zorundalardı.

Yavuz  naptı derseniz. Baharın acısı hala kalbinde ama şu an başka duyguları yaşıyor.

Başka deneyimler yaşıyor..

Su ve Feyzullahın düğünü ertelenmişti.

Ateş ile Nazlı ise bir söz yapmaya karar vermişti. Bahar'ın en büyük isteği buydu, her zaman da derdi Nazlıya…

O yüzden bu akşam sözleri vardı. Ateş ile Nazlı ise bunu söylemek için Bahar'ın mezarına gitti.

Güzelce oturdu ve konuşmaya başladı

“Bahar, kardeşim, dostum..

Niye bizi bırakıp gittin bak sen gidince resmen kışa döndük. Keşke ölmeseydin kardeşim” dedi gözlerinden yaşlar akarken. Ateşin de gözleri dolmuştu.

“Bırakmasaydın bizi keşke, biliyorum beni böyle görsen çok kızarsın ama hala alışamadım her gece rüyamda görüyorum seni. Yıllar sonra bir kardeşim oldun ama çok  erken gittin be Bahar ama merak etme buralar bize emanet. Yavuz abi toparlanmaya başlıyor yani uzaktan öyle gözüküyor belki Meleğe anlatıyordur kalbini.. Neyse bak biz sana çiçek getirdik.”

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin