⭐ 1100+ Kelime ⭐
Bu arada bu bölümün sahibi kendini biliyor NazlKale9 😉😉
İYİ OKUMALAR
🔻🔺🔻🔺🔻🔺Yavuz ve Bahar yerde oturmuş sarılı kalmışlardı. İkiside ağlıyordu.
“Çaylak gel biz gidelim” dedi Keşanlı.
“Abi Yavuz komutanım bir delilik yaparsa”
“Bahar yengem halleder gel hadi” dedi ve ikili oradan uzaklaştı. Yavuz bir süre sonra Bahardan ayrılıp hızla ayağa kalktı.
“Bahar silahını ver” dedi gözlerini silip
Bahar hızla ayağa kalktı.
“ Napacaksın” dedi Bahar.
“Bahar ver silahını” dedi Yavuz ve Bahar'ın eline uzandı. Bahar hızla silahı beline taktı.
“ Vermiyorum. O adamın peşinden gideceksin dimi?”
Yavuz derin bir nefes aldı.
“EVET. Gidicem o adamın kafasını koparıcam”
“ Yavuz böyle öfkeli olmakla eline ne geçecek”
“Bahar o adam babamı öldürüp şimdi de hayatına devam edemez anlıyor musun?”
dedi yüksek sesiyle. Bahar gözünden akan yaşları sildi. Silahı çıkarıp Yavuz'un eline verdi.
“ Silahı veriyorum sana sadece bir şey söyleceğim. Beni bırakıp o adamı öldürüp sonrada hapislerde çürüyeceksen git. Hadi beni geçtim kardeşin. Kaç yıl sonra kavuştun o kıza. Bak daha babasının öldüğünü bile bilmiyor. Sen onun yanında olmak yerine gideceksen git.” dedi Bahar.
Yavuz kaşlarını kaldırdı ve Bahar'a döndü.
“Ben ne yapayım ben sevdiğim insanları kaybetmekten yoruldum, bittim. Ben artık sevdiklerime zarar veren birinin yaşamasını istemiyorum.” Dedi.
Bahar Yavuz'un cümlesinin bitmesiyle önüne geçti. Yavuzun silah tutan elini kaldırdı ve silahın ucunu kalbine dayadı.
“ O kadar gideceksen beni vur öyle git. Şunu da unutma sadece senin baban ölmüş gibi konuşma Hamit baba benim de babamdı.
Hadi şimdi beni vur sonra istediğin yere git.”
Dedi Bahar.
Yavuz Bahar'ın hareketleriyle durdu. Silahı bırakıp yere attı. Arkasını döndü ve ellerini yumruk yaptı ve hem bağırdı hem duvara vurdu.
Bahar Yavuz'un silahı bırakmasıyla rahatladı ve yerdeki silahı aldı..
🔺🔻🔺🔻🔺
Yavuz ve Bahar eve geldi. Şimdi belki de hayatlarındaki zor şeylerden birini yapacaklardı. İçeri girdi. Melek salonda oturuyordu.
“Hoşgeldinizzz” dedi tatlı sesiyle herşeyden habersiz..
Abisinin ve Bahar'ın yüzünü pek iyi görmeyince gülümsemesini söndürüp merakla sordu.
“Birşey mi oldu?” diye sordu.
Yavuz Meleğin karşısına geçti.
“ Abicim otursana biraz” dedi ve oturdular. Bahar Meleğin yanına oturdular.