VATAN SAĞOLSUN

976 44 65
                                    

Herkese merhabalar aslında bu bölüm dün gelecekti ama biraz hastaydım o yüzden yazamadım.
Bu  bölüm bir şehitimiz var.
⭐2500+ kelime ⭐
Bu bölüm sizden
⏩ 30 oy
⏩ 60 yorum bekliyorum
Bunlar ne kadar hızlı dolarsa bölüm o kadar hızlı gelir.

Bir de okuma sayıları çok güzel ama okuma sayısına oranla oylar ve yorumlar çok düşük okuyan kişiler aşağıdaki yıldız tuşuna basarsanız sevinirim.
Bir de oy ve yorum yapan herkese teşekkürler ❤️❤️
⭐İyi Okumalar ⭐
⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩

⌛⏳ 17:00 ⌛⏳

   Fatma, Ahmet Kartal ve Nazlı Bahar'a gelmiş ve şu an Baharın evinde oturmuş sohbet ediyorlardı.

“ Bahar tatlım sen iyi misin” dedi Fatma

“ Aklım Yavuzda Fatma abla operasyona gittiler ama ben bugün bir farklı hissediyorum birine birşey olacak sanki”

“ Bahar sen kafana takma birşey olmaz ayrıca bizimkiler ne zorluktan kurtuldular bundan mı çıkamayacaklar sen hiç meraklanma” dedi Nazlı Bahar'ın kolunu okşayarak.

“ Neyse ben çayları koyup geliyorum” dedi ve ayağa kalkıp mutfağa gitti.

“Ya ben merak ettim bizimkileri bir arasam mı acaba” dedi Fatma ve telefonu eline aldı.

“ Sen bilirsin ama istersen babamı ara belki operasyondalarsa ulaşamazsın” dedi Nazlı.

“Haklısın” deyip Erdemi aradı.

Erdemle konuşurken Bahar elinde çaylarla salona geri döndü. O sırada Fatma'nın ağzında “ne” sözü çıktı. Sonrada telefonu kapattı.

“Fatma abla nolmuş?” dedi Nazlı merakla

“Şehit varmış” dedi Fatma gözleri dolu bir şekilde. O an Bahar elinden çay bardaklarını düşürdü.

Bahar ayakta durmakta zorlanırken koltuğa tutundu.

“Kimmiş” dedi Nazlı zorla çıkan sesiyle.

“Bilmiyorum Erdem abi sadece bu kadar söyledi.” dedi Fatma.

Bahar hemen ayağa kalktı kapıya doğru ilerledi.

“ Bahar nereye” dedi Nazlı peşinden giderken.

“Tabura” dedi çantasını alıp çıkarken Nazlı durdurdu.

“Bekle beraber gidelim” dedi.

O sırada Fatma ile Ahmet Kartal geldi ve hızlıca kapıdan çıkıp tabura gittiler.

Erdem Yavuz'u aradı ulaşamadı hafızı aradı ulaşamadı avcıyı aradı yine ulaşamadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erdem Yavuz'u aradı ulaşamadı hafızı aradı ulaşamadı avcıyı aradı yine ulaşamadı. En sonunda Ateşe ulaşabildi.

“Ateş oğlum noluyor çaylak silah sesleri arasında şehitimiz var acil helikopter istiyoruz dedi kapattı.”

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin