⭐ 1100+ Kelime ⭐
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...
Bölüm sonunda birkaç sorum var cevaplarsanız mutlu olurum
İYİ OKUMALAR
🔻 🔺 🔻 🔺 🔻 🔺Bahardan
Anne olmak, kızının kokusunu koklamak varlığını hissetmek o kadar güzel bir duygu ki.
Masum bir meleği izliyorum şuan emzirirken bir yerine birşey olacak diye endişeyle bakıyorum. Minicik bir burnu var tıpkı Yavuzun burnu gibi.
“ Kızım sen babaya sürpriz mi yaptın?” dedim. Odada sadece kızım ve ben vardım. Diğerleri benim rahat emzirmem için çıkmıştı..
“ Prensesim benim Gülümserim..” dedim yanağını parmaklarımın tersiyle okşarken. Erdem abi kulağına okumuştu adını. Yavuzlar henüz operasyondan dönseydi o da Erdem abinin koymasını isterdi. Miniğimin karnı doyunca omzuma yatırdım onu yavaşça sırtını okşadım gazı çıkması için. Gözüm saatle ilişince saatin 20 ye geldiğini gördüm. Aklım Yavuzlar da idi acaba Melek haber verdi mi?
Ben düşüncelerim ile boğuşurken içeri Eylem girdi. Sanki biraz durgundu.
“ Doydu mu karnı Gülümserimizin” dedi buruk bir tebessümle.
“ Doydu teyzesi doydu hatta gazını çıkarttı uykuya devam ediyor.” dedim gülümseyerek ve kızımı omzundan kaldırıp yavaşça yatağın yanındaki beşiğe bıraktım.
“ Eylem sen iyi misin?” dedim. Eylem gözlerini Gülümserin üzerinden alıp bana baktı.
“ İyiyim ya yorulduk bugün ya o yüzden biraz durgunum.”
“ Güler abla, Melek falan nerede?”
“ Şey ya. Eee onlar eve gitti. Hem kıyafet falan getirecekler hemde dinlemek için” dedi Eylem. İyi de Melek gitmezdi ki Allah Allah neyse çıkar kokusu yakında.
“ Ya Eylem ne diyeceğim Yavuzlara haber verdiniz mi?” dedim.
Eylem ilk başta gözlerini kaçırdı ardından yanımdaki sandalyeye oturdu.
“ Ben Fethiyle konuştum onlar daha gelemeyeceklermiş maalesef”
Eylemin dedikleriyle birazı üzülsemde onlar iyi olsun da gerisi önemli değil.
“ Olsun biz kızımla bekleriz babayı dimi? Kızım zaten sürpriz yaptı babasına.” dedim kızıma bakarak.
“ Ben birşeyler alıp geleyim yeriz” dedi Eylem ve hızla ayağa kalkıp gitti. Noluyor bu kıza bugün ya..
Eylemden
Bu zamana kadar onca görevde yer aldım, onca yalan söyledim ama Bahara bu yalanları söylerken içim acıyor.
“Olsun biz kızımla bekleriz babayı dimi? Kızım zaten sürpriz yaptı babasına.” dedi Bahar. Benim anında çenem titrerken Baharın masumluğu, hiç bireyden haberi olmayışı ile söylediği sözler ağır geldi ve hızlıca bir yalan uydurup çıktım dışarı. Zaten dışarı çıkmam ile gözyaşlarımın akması bir oldu. Duvarın dibine çöktüm ve sessizce ağlamaya başladım.
Allahım sen bize yardım et bize bu acıyı yaşatma Allahım nolur…
🔻 🔺 🔻 4 Saat Sonra 🔺 🔻 🔺
Bir koridor düşünün o koridorun başındaki odada yeni doğmuş bir bebek ve eşini merakla bekleyen sevincini onunla paylaşmak isteyen bir kadın. Koridorun sonundaki yoğun bakımda ise kadının beklediği eşi kızına henüz kavuşamamış bir adam..