⭐ 1000+ kelime ⭐
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
İYİ OKUMALAR
🔺🔻🔺🔻🔺🔻Bahar kolunu Yavuzdan kurtardı ve koltuklara geçip oturdu. Anne kız karşılıklı oturuyordu. Yavuz da gidip uzak bir köşeye oturdu.
“Baharım, kızım” diye devam edecekti Funda ama Bahar sesini yükselterek
“Birincisi bana kızım deme, ikincisi adımı ağzına alma” dedi..
“ Sen bana nasıl bu kadar kızdın. Kızım bak açıklamama izin ver.”
“Bak sen bana nasıl bu kadar kızdın diyorsun ya saymaya başlayayım ben sen istediğini neden olarak belirle he ister misin?”
Funda durdu yerinde Bahar hala sinirli bir şekilde bakıyordu..
“ Kızım, canım hiç birşey düşün-...”
“Hiçbir şey düşündüğüm gibi değil mi? Nasıl bir sebebin var anlatsana ya”
Bahar haklı sebeplerini söylerken kadın sadece sessiz kalıyordu.
“Annecim bir dinle”
“Hala annecim diyor ya” dedi Bahar. Sonra hızla ayağa kalktı.
“Ya Allah aşkına söyle hangi anne kızı öldüğü zaman gram üzülmez he hangi anne çocuğunun yaşadığını öğrendiği an sevinmez. Bunca badirelerden sonra kızının beyninde tümör ortaya çıkar üstelik annesi de beyin cerrahıdır ama tedavi için gram yardım etmez Hangi anne bunu yapar söylesene he hadi söyle” konuşurken gözyaşları akmış sesi titremeye başlamıştı.. Bir süre durdu etrafında bir kaç tur attı.
“ Ama sana teşekkür ederim sen bana çok iyi bir şey öğrettin. Nasıl anne olunmaz sayende ben çocuklarıma asla böyle davranmayacağım.” dedi. Funda ayağa kalktı.
“Bir dinle ama..”
“ Evimden çıkıp gider misin.”
“Bahar”
“ Kimsenin senin gelmen için davet ettiğini sanmıyorum. Kendin geldin dimi”
Bahar kadının ağzından çıkacak “evet” sözcüğünü bekliyordu. Funda da ağzını araladı “ben kendim geldim” diyecekken Yavuz'un sesiyle oraya döndüler.
“Ben davet ettim” dedi.
Bahar hüsrana uğramış gözlerle Yavuz'a bakarken kadın şaşkındı. Yavuz ise Bahar'ın annesine daha fazla nefret etmemesi için söylemişti. Bahar gözünden akan yaşları sildi.
Kafasını salladı.
“ Evimden çık git.” dedi Bahar. Sinirden elide, seside titriyordu.
“Bah…”
“EVİMDEN ÇIK GİT” diye yüksek bir sesle bağırdı. Funda daha fazla zorlamadı ve çantasını alıp çıktı. Bahar kadının arkasından gitti. Funda kapıdan çıkınca sertçe kapıyı kapattı. Sonra da kapının dibine çöktü ve ağlamaya başladı. Yavuz sesleri duyup kapıya doğru ilerledi.
Bahar ona kızacağını biliyordu. Yavaşca yaklaştı ve Bahar'ın yanına gitti ve sarılmak için eğildi.
“Dokunma bana!” Dedi Bahar ve hızla ayağa kalktı.
“ Bahar bir dinle”
“ Yavuz neyi dinleyeyim. Dün gece ben anlattım sana herşeyi. Omzunda ağladım” dedi ve omzunu gösterdi.
“ Ona olan nefretimi de anlattım içimdeki acıyı da ve sen bunları bile bile o kadını buraya çağırdın. Yazıklar olsun sana” dedi ve hızla odaya gitti.