GÖREV

663 36 6
                                    

İyi Okumalar ⭐

Yavuz ve Bahar duydukları sesle ayrıldı ve arkalarına döndüler. Mert onlara bakıyordu.

" Korkmayın ya benim" dedi Mert gülerek.

" Oğlum niye böyle şeyler yapıyorsun lan" dedi Yavuz sinirle. Baharda hemen Merte baktı.

" Noldu Mert sen niye geldin bir sorun mu var" dedi

" Yok, Bahar hanım göreviniz yarın başlıyormuş"

" E daha var denmişti."

" Erkene aldı Hamit Bey"

" Tamam sağol" dedi Bahar. Mertte gitti.

Yavuz anlamaz gözlerle Bahar'a baktı.

"Ne görevi bu" diye sordu.

"Görev gizliliği nedeniyle söyleyemem sarı komutan" dedi Bahar

"Öyle mi ben görevi öğrenirim" dedi Yavuz ukalaca

" Tabi tâbi öğrenirsin de benim yatmam lazım artık saat 3 oldu yarın sabah işim var." dedi ve ayağa kalktı

" Hadi bakalım sizi ugurlayalım artık Yavuz Bey" dedi ve Yavuz'un elinden tutup kaldırmaya çalıştı.

"Bahar ben gitmek istemiyorum." Dedi ve Bahar'ı da yanına çekti.

"Yavuz, sevgilim zorluk yapma hadi."

Yavuz ise kaşlarını kaldırıp cıkk dedi.

"Anladım seni buradan gönderemeyeceğim" dedi Bahar.

"Sen beni hiç mi özlemedin ya ne bu böyle beni gönderme çabaları" dedi Yavuz kaşlarını çatarak.

Bahar önce Yavuz'a baktı sonra da ayağa kalktı ve Yavuz'un elini tutup güçlüce çekti.

Yavuzda ayağa kalkınca Bahar Yavuz'un elini tutup yürümeye başladı.

"Bahar nereye" diye sordu Yavuz ama Bahar'dan cevap alamadı.

Evin içine girdi ve bir odaya geldi. Kapıyı açtı.

İçeri girdi sonrada yavuz girdi. Kapıyı kapatıp Işığı açtı.

"Bak bakalım seni özlemiş miyim yoksa özlememiş miyim" dedi ve karşısındaki duvarı gösterdi.

Yavuz duvara baktığında kendi resimleri ile dolu olduğunu gördü. Masanın üzerinde Yavuz'un tişörtü vardı.

"Seninle aramızdaki tek fark sen beni öldü biliyordun, bende senin kadar özledim" dedi.

Yavuz yüzündeki gülümseme ile arkasını döndü ve Bahar'a sarıldı. Bahar Yavuz'un boynunu koklayıp minik bir öpücük kondurdu.

" Senin bu kokuna ve gözlerine hasret kalmak o kadar zordu ki.." dedi Bahar

"Ya senin kokun, bağımlılık yaratan cinsten sanki ölmüş gibiydim, hiçbir şey anlamlı gelmiyordu." dedi Yavuz da Bahar'ın boynunu öpüp.

Bahar ayrıldı ve yine Yavuz'un elini tutup başka bir odaya gelip kapısını açtı.

Burası Bahar'ın odasıydı.

" Bence beraber uyumayı hakettik" dedi Bahar gülerek.

Yavuzda yüzüne kocaman bir gülümseme ekledi..

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin