⭐1400+ kelime ⭐
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
İYİ OKUMALAR
🔻🔺🔻🔺🔻🔺Yavuz ve doktor içeriye girdikten sonra hızlıca kan alıp test için göndermişlerdi. Bulaşıcı olup olmadığnı bilmedikleri için onlar da içeride beklemek zorunda kalmıştı.
Yavuz bir yandan dışarıyı gözetlerken diğer yandan da içeridekileri kontrol ediyordu. Yaşlı çoluk çocuk demeden hepsine bulaşmış pislikler.
Yavuz duyduğu silah sesleri ile başını hemen dışarı çevirmişti. Bir grup terörist gelmişti ve tim ile çatışıyorlardı. Teröristlerin sayısı oldukça fazlaydı. Yavuz bunu duyunca dışarı çıkmak istedi.
"Üsteğmenim noluyor"
"Acil çıkmam lazım bir grup terörist bizimkileri sıkıştırıyor."
"Olmaz yani bulaşıcı bir şey olabilir lütfen biraz bekleyin sonuçlar gelmek üzere." dedi doktor.
Yavuz beklemeye başladı. Dışarıdan silah sesleri geliyordu ve aklı onlardaydı.
Beklemekten sıkıldığında doktorun yanına gitti.
"Gelmedi mi daha?" dedi. Doktor hayır anlamında başını salladı. Yavuz sıkıntı ile yerinde döndü.
Silah sesleri kesilmesiyle hızla camın yanına gitti. Gördükleri ile sinirlenmesi bir oldu.
"Allah kahretsin" dedi.
Teröristlerden biri Bahar'ı diğeri Eylemi almış başına silah tutuyordu. İki adamda time..
Nasıl çıkacağını düşünürken doktor sesiyle hızla ona döndü.
" Sonuçlar geldi, bulaşıcı değilmiş." Dedi Yavuz derin bir oh çekerken hızla silahını taktı.
"Siz burda kalın sakın dışarı çıkmayın" dedi.
Doktor tamam anlamında başını salladı. Yavuz hızlıca bir plan yapıp dışarı çıktı.
Tim Yavuz'un geldiğini görünce Yavuz'un işareti ile hızlıca harekete geçtiler.
Avcı ve Ateş başlarındaki adamları indirirken Yavuzda kızların arkasındaki adamları indirdi..
Bahar olanlardan hızla arkasını döndü Yavuz'u görmesiyle koştu ve sıkıca ona sarıldı..
"İyisin di mi?" Diye sordu Bahar.
Yavuz kendi ne kadar tehlikede olsa da hala onu düşünen sevdiğine bir daha aşık oldu.
"İyiyim, sen" dedi Yavuzda
"İyiyim" deyip Yavuz'un boynuna öpücük kondurdu...
.
Tim harekât merkezine giderken, Bahar ve Eylem de evlerine gitmişti.
Bahar eve geldiğinde fazlasıyla yorgundu. Saat gece 1 e geliyordu.
Bahar hızla odasına gidip üstünü değiştirdi.
Fazla uykusu vardı Yavuz'u beklemek istiyordu ama dayanabileceğini düşünmüyordu. Yatağın içine girdi. Yastığa kafasını koyduğu anda başına çok acı bir ağrı girdi. Bahar hızla kalkarken başındaki ağrı yüzünden canı fazlasıyla yanıyordu.
"Offf" dedi. Kalkıp mutfaktan bir ağrı kesici aldı ve içti. Yeniden yattığında başındaki ağrı hâlâ duruyordu. Fazlasıyla zor olsa da gözlerini yumdu.
🔻🔺🔻🔺🔻
Sabah olduğunda Bahar yatağın sol tarafındaki boşlukla uyandı. Etrafına baktığında Yavuz'un gelmediğini anladı.