⭐1200+ Kelime ⭐
Bölümün konuk oyuncuları
bketkrb Yavbah_Aytolum bebisgirl🤣🤣🤣Bölümün sonunda gelecek bölüm için bir fragman var okumayı unutmayın
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
İYİ OKUMALAR
🔻🔺🔻🔺🔻🔻O
anki silah sesiyle çığlıklar havada uçuşurken Bahar kolundaki ağrıyla duvara tutundu.
Tim silahlarını çıkarıp etrafı kontrol etti. Yavuz hızla Erdemin yanına gitti.
“Komutanım noluyor?”
“Bilmiyorum Yavuz hemen boşaltalım burayı” dedi. Yavuz gözleriyle time işaret etti ve dışarı çıkıp etrafa bakmaya başladı.
Duvara dayanan Baharın gözü omuzuna kaydı Nazlı yanına geldi.
“Bahar hadi gel çıkıyoruz” dedi ardından Bahar'ın omzunda gördüğü kan ile ağzından ufak bir çığlık çıktı.
“Bahar?” dedi. O sırada Güler, Eylem ve Derya Bahar'ın yanına geldi.
Panikle Baharı sandalyeye oturttular.
“Bahar iyi misin?” dedi Eylem.
“ Sıyırmış ama uyuşuyor sinirlere gelmiş olabilir.”
“B-ben hemen ambulansı arıyorum” dedi Derya.
Kan Bahar'ın çıplak olan omzundan aşağı akarken elbise kan olmuştu. Eylem bir bez bulup kızın yarasına bastırdı misafirler gitmiş, Sunun ailesi, Feyzullahın ailesi ve diğerleri kalmıştı onlar da başına toplanmıştı.Baharın canı çok yanıyordu.
“Bahar kurşun içerde değil di mi eminsin” dedi Nazlı.
“Evet” dedi ve acı ile yutkundu. Karşı duvarı gösterdi.
“Duvarda” dedi. İçeri Yavuz ve Feyzullah geldi.
Yavuz omzunda kan hatta elbisesinin çoğu yeri kan olmuş Bahar'ı görünce endişeyle ve hızla Baharın yanına gelip önünde diz çöktü.
“Bahar iyi misin?”
“İyiyim, sıyırmış sadece” dedi zor bir tebessüm ile. Yavuz Bahar'ın yarasına bastırdığı bezi hafifçe kaldırdı. Gördüğü yarayla yüzü buruşurken hemen kafasını kaldırdı.
“Ambulansı aradınız mı?”
“Aradık” dedi Eylem.
Yavuz Bahar'ın yüzünü avuçladı.
“Canın çok acıyor mu?” dedi.
Hayır anlamında başını salladı ve gülümsedi.
Yavuz kızın alnını öpüp ayağa kalktı. Baharın elini tutarken Erdemin sesiyle oraya döndü.
“ Yavuz diğerleri nerde”
“ Komutanım onlar dışarıyı kontrol ediyor. Kameralara bakacaklar. Sizde boşaltın burayı”
Bu konuşma geçerken Derya Yavuz ve Bahar'ın ellerine bakıyordu.
Diğerleri gitmiş sadece Nazlı Bahar ve Yavuz ambulansı bekliyordu.