GÜLÜMSER

882 59 61
                                    

⭐ 1600+ Kelime ⭐
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...
İYİ OKUMALAR
🔻 🔺 🔻 🔺 🔻 🔺 🔻

Yavuz duyduklarını sindirmeye çalışıyordu. Bahar tek eliyle gözyaşlarını silip Yavuza baktı.

Yavuz en sonunda kaşlarını çattı ve dudaklarını araladı.

“ Sen hamile misin?” dedi hafif tebessümle. Bahar da başını salladı. Yavuz hızla ayağa kalktı. Bunu gören Bahar da ayağa kalktı. Yavuz hızla Baharın önüne geldi.

“ Baba oluyorum” dedi ve sıkıca sarıldı.

“ Evet sarı komutan baba oluyorsun” dedi gülümseyerek içinde her ne kadar bir kaç saat önce olanlar yüzünden burukluk olsa da. Yavuz hala biraz şok halinde olsa da çok mutluydu. Baharı kucağına alıp döndürmeye başladı.

“Baba oluyorum, baba”

.

Yavuz ve Bahar yatakta oturmuş Bahar sırtını göğsüne yaslamış duruyorlardı.

“ Ne zaman öğrendin?” diye sordu Bahar.

“ Son 2 haftadır midem bulanıyor bir de birazcık başım dönüyordu. 2 gün önce de Nazlı'nın yanında da başım dönüp dengemi kaybedince onun ısrarı ile hastaneye test yaptırmaya gittik işte öyle.” dedi Bahar.

“ Bugün hastanede dediğin sürpriz bu muydu?” dedi Yavuz Bahar evet anlamında başını sallarken

“ Aklımda başka bir fikir vardı ama olaylar böyle olunca..” dedi ve yüzünü astı.

“ Şşşş üzme kendini.” dedi Yavuz ve kızın saçına öpücük kondurdu. Yavuz konuyu değiştirmek için

“ Kaç aylık bebeğimiz” dedi hızla. Bahar gülerek kafasını kaldırıp Yavuza baktı.

“2,5” dedi.

“ Cinsiyeti?”

“ Canım onun için biraz erken” dedi ve gülümsedi Bahar. Yavuz da başını sallayıp güldü.

“ Yavuz ben korkuyorum” dedi Bahar kısık sesle.

“ Neyden”

“ Yine bebeğimizi kaybetmek-...” diyemeden Yavuz Baharı susturdu.

“ Öyle birşey olmayacak sana söz veriyorum. Canım pahasına koruyacağım sizi”

Bahar birşey demeden yüzü asık duruyordu.

“ Sen sarı komutan sözüne inanmıyor musun?” dedi gülerek.

Bahar da gülümseyince yanağından kocaman öptü.

“ Hadi yatalım yorulduk bugün” dedi Bahar.

“ Tamam” dedi Yavuz. Bahar da henüz büyümemiş karnını tutup ayağa kalktı.

.

Bahar Yavuzun göğsünde yatıyordu. Yavuzda kızın saçlarını okşuyordu.

“Yavuz ben bir an önce çocuğumuzu kucağıma almak istiyorum”

“ Bende canım bende” dedi Yavuz da.

“ Gözümüzü açıp kapatsak bu 9 ay geçmiş olsa..” dedi Bahar mayhoş bir sesle..

Yavuz güldü.

“ Belki olur…”

🔻 7,5 Ay Sonra🔺

“ Hadi kalkın kalkın. Benim yeğenim açıkmıştır ya kalksanıza” diye bir sese açtı gözlerini Yavuz..

Melek Yavuz ve Baharın başına dikilmiş uyanmalarını bekliyordu..

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin