SINAV

700 56 119
                                    

⭐1000+ kelime ⭐
Bu aralar bölüm yazma yeteneğimi kaybettim berbat ve saçma bir bölüm ile karşınızdayım. Özür dilerim sizden ama diğer bölüm baya güzel olacak size söz...
İYİ OKUMALAR
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔻

Bahar çocuğu kurtarıp hızla yere çöktü. Bahar diye gelen sesleri duymuştu. Sonra da bir silah sesi duyulmuştu. Bahar hızla çocuğu kucağına oturttu.

“ İyi misin fıstık” dedi.  Küçük kız başını salladı.

Bahar o sırada gelen ayak sesleri ile başını kaldırdı. En önde Yavuz, arkada tim koşarak Baharın yanına gelmişti. Hızlıca diz çöktü ve Bahara baktı.

“ İyi misin.”

“ İyiyiz” dedi Bahar umursamazca.  Yavuz ayağa kalkıp küçük çocuğu kucağına alıp çaylağa uzattı. Çaylak kucağında çocukla biraz uzaklaştı.

Bahar ayağa kalkarken Keşanlı konuştu.

“ Yenge aklımız çıktı ya” dedi.

“ İyiyim işte bir sorun yok” dedi Bahar.

“ Sorun var. Uzakta keskin nişancı vardı. Ya seni vursaydı Sen hala bir sorun yok de.” dedi bağırarak. O an hem sinir hem endişe ve korkunun verdiği telaşla konuşuyordu.

“ Bağırmana gerek yok birşey olmadı işte.”  dedi Bahar.

Yavuz sinirle etrafında döndü. “ya sabır” çekti.

“ Ya sen niye kendini bu kadar umursamıyorsun.  Ben demedim ben birşey demeden hiç kimse hareket etmeyecek diye.” dedi sesi yankılanmaya başlamıştı. Tim sessizce onları izliyordu

“ BAĞIRMA! Yeter ya yeter”  dedi gözünden akan yaş ile. Eylem bunları görünce Yavuzun yanına gitti. Keşanlı da Baharın

“ Yavuz tamam gel.” dedi sinirinin geçmesi için biraz uzaklaştırdı.

“ Yenge tamam gel” dedi ve oturttu Keşanlı Baharı.

“ Eylem resmen kendi canını önemsemiyor ya.”

dedi Yavuz ve sinirle taşa vurdu.

“ Yavuz tamam hem aranız iyi değil gibi hem o da korktu zaten  sakin ol sende” dedi.

Yavuz derin derin nefes alırken telefonu çalmasıyla telefonu açtı.

“ Efendim komutanım”

“ Komutanım ama”

“ Emredersiniz komutanım” dedi. Ve telefonu çıkarıp cebine koydu.  Eylem soru sorar gözlerle bakıyordu.

“ Erdem komutanım çağırıyor gidiyoruz.” dedi.

“ Çağırsana onları ben helikoptere geçiyorum” dedi. Eylem diğerlerinin yanına giderken çaylak Yavuzun yanına geldi.

“ Çocuk nerde oğlum”

“ Annesi aldı komutanım”

“ Bir dakika, bir dakika sen nerden biliyorsun annesinin olduğunu”

“ Çocukta koştu annesine komutanım”

“ Of of” dedi Yavuz ve helikoptere gitti.

🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻

Hepsi harekat merkezine gelmişti ve Erdemin konuşmasını bekliyorlardı.

“  Bugün üsleriniz  sizi bir teste tabii tuttu. Bu testi geçemeyen ciddi bir ceza alacaktı . Ben sizin bu testi geçeceğinizi düşünmüştüm ama beni yanılttınız . Kim yaptı bilmiyorum bana gelen bilgi  biri çocuğu kurtarmak için kendi canını ortaya atmış. Bütün tehlikeyi bile bile.” dedi. Hiç kimse ses çıkarmadı.

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin