GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ÖPTÜN

761 54 81
                                    

Sizlere birşey diyeceğim bu aralar yorumlar ve oylar gerçekten çok az böyle olursa final yaparız haberiniz olsun

⭐1000+ kelime⭐
İYİ OKUMALAR

🔻🔺🔻

Yavuz gördükleri karşısında donup kalırken Bahar ayrıldı Selimden. Selim'in yüzünde pislik bir sırıtış olurken Bahar iğreniyordu.

“Seninle birşey konuşmam lazım” dedi Bahar.

Yavuz'un kurtulması için bunları yapması lazımdı.

Tüm bunlar olurken Yavuz sinirinden patlayacak durumdaydı. Ellerin bağlı olmasa Selim çoktan gebertmişti.

“ Tamam güzelim gel” dedi ve elini uzattı.

Bahar da zorla tuttu elini ve çıktılar odadan. Yavuz yumruğunu sıkmaya devam ederken elinin morardığından emindi. Selim'in sıktığı kurşunu yeseydi canı daha az acıyacağına emindi..

Bahar ve Selim dışarı çıktıklarında bir tane adam yanlarına geldi.

“Abi türk askerleri geldi” dedi adam endişeyle.

“ Ne, Allah kahretsin hemen çıkın” adam hızla giderken Selim Bahar'a döndü.

“Burcu hadi bizde çıkalım” dedi.

“Selim sen git benim arabam ön kapıda,sen hızla çık ben hallederim” dedi Bahar.

“Burcu emin misin”

“Eminim hadi hızlı olun” dedi. Selim hızla gitti ve arabaya bindi.

Arabalar uzaklaşmaya başlayınca Bahar hızla aşağı indi. Yavuzun olduğu odanın önüne geldi kapı açıktı. Ateş, Fethi ve Mücahit  gelmiş temizlemişlerdi.

Keşanlı Bahar'ı görünce

“Yenge senin ne işin var burada” dedi.

Bahar Keşanlıya döndü.

“Keşanlı sonra konuşuruz Yavuz'u çıkaralım.”

dedi ve Yavuz'un kolunun altına girdi.

“Bahar haklı,hadi gidelim” dedi avcı ve oradan çıktı.

Baharlar da arkasından dışarı çıktıklarında Ateş Yavuz'a döndü.

“ Komutanım iyi misiniz yaranız falan yok dimi” dedi

“İyiyim Ateş”

“Komutanım o pislik size kötü birşey mi dedi hiç iyi görünmüyorsunuz” dedi.

Yavuz o an acıyla Bahar'a baktı.

“Yok avcı yok.” dedi. Oysa ki içi yanıyordu.

“Hadi o zaman arabaya” dedi ve ilerlemeye başladı Keşanlı diğerleri de arkasından

En arkada Yavuz ve Bahar yürürken

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin