KAHRAMAN HAMİT KARASU

685 48 10
                                    

⭐1000+ kelime⭐
Yoğun istek üzerine hızlı gelen bölüm
İYİ OKUMALAR
🔺🔻🔺🔻🔺

Yavuz duydukları ile başından aşağı kaynar sular döküldü. Çünkü biliyordu Bahar'ın Draganın yanına gittiğini..

Hızlıca odaya girdi. Camın açık olduğunu gördü ve oradan çıktığını anladı. Odadan çıkıp telefonunu çıkardı ve Bahar'ı aradı ama açmadı.

“Komutanım ne yapacağız” dedi Avcı

“Bilmiyorum” dedi Yavuz.

“ Aradın mı”dedi Erdem.

“Evet ama açmıyor.” Dedi Yavuz ve ellerini ensesinde birleştirip bir kaç tur attı.

“Tamam aslanım sakin durdurucaz Bahar'ı.”

.

Bahar en hızlı şekilde mezarlığa gelmişti. Mezarlığa geldiği an sevdiklerinin oraya gelip nasıl üzüldüklerini hatırladı.

Sevdiklerinin hepsi burada onun için ağlarken Bahar hep uzaktan izliyordu. Gidip sarılmak istese de yapamamıştı.

' Ben çok kötü bir insanım’ dedi kendi kendine.

Şimdi başka ailelerinin üzülmesinden de kendini suçluyordu. Onlar birşey olacağına bana olsaydı diyor Bahar.

O sırada başının arkasına bir silah darbesi alıyor ve gerisi karanlık…

🔻🔺🔻🔺

Yavuz hızla mezarlığa geldiğinde Bahar'ı bulamıyor, bakıyor her yere ama yine de bulamıyor.

“ Allah kahretsin “ deyip sinirle yerdeki taşa vuruyor.

“Komutanım ben hemen kamera kayıtlarına baktırıyorum” dedi Ateş ve koşa koşa ara arabaya gitti

Yavuz ise hala bir iz peşindeydi ama nafile..

.

Bahar gözlerini açtığında karşısında siyah sakallı, kel bir adam; yanında sarı kısa saçlı bir kadın ve etraflarında bir sürü yüzü kapalı erkekler vardı.

“ Günaydın Burcu Günay” dedi Dragan.

“Ben Dragan Ratkoviç tanıştığımıza çok memnun oldum” diye ekledi.

Bahar “ Bende hiç memnun olmadım” dedi umursamaz bir şekilde.

“ Atarlıyız galiba sakin olalım canım biz bizeyiz burada” dedi Dragan.

“ Ne istiyorsun” dedi Bahar.

“ Yaptığın o ajanlıkların hesabını”

Bahar gülümsedi ve alayla Draganın yüzüne baktı.

“Sen şu ailesini öldüren psikopat değil misin?” Dedi.

“ Ta kendisiyim. Valla hiçte pişman değilim ama senin yüzünden milyonlarca insan öldü sen pişmansındır.” dedi Dragan.

Bahar Dragana sertçe bakış attı.

“ Ben birşeyi merak ediyorum. Hadi anneni babanı kırpmadan vurdun. Kardeşini de vurdun ama ölmedi ve şuan bir depoda makineye bağlı yaşıyor ve onu çok seviyorsun. Peki ona  hiç üzülmüyor musun? Geceleri yalnız kaldığında ağlıyor musun Dragan. Neden böyle birşey yaptım diye kafanı duvarlara vuruyor musun?

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin