SENDEN NEFRET EDİYORUM

933 41 18
                                    

Herkese selam.
Nasılsınız?
Yeni bölümle geldim, bana kızacağınız bir bölüm oldu gibi..
Bu bölümü sedaberk99 a ithaf ediyorum.
Lütfen Yorum yapın ve Oy atın.
İyi Okumalar..
⏩⏩⏩⏩⏩⏩

Herkes Eyleme bakıyordu kızın adını nereden bildiğini merak ediyordu. Fethi dayanamadı sordu.

"Eylem sen hanımefendinin adını nereden biliyorsun?"

O sırada Duru kucağında Oğuz ile yanlarına geldi ve Fethinin sorusuna cevap verdi.

" Orası karışık birazdan anlatırım ama önce ablamı görmek istiyorum" dedi. Duru ve diğerleri morgun önüne gitti. Morgun önüne gelince Duru kucağından Oğuz'u indirdi.

Kapıdan içeri girecekken

" Teyze nereye." diye seslendi herkes Duru'nun yüzündeki çaresizliği gördü.

" Oğuz gel sen teyzen gelecek az sonra" dedi Yavuz,çocuk Yavuz'un yanına gelince Duru da kafasıyla teşekkür etti. Herkes bir Yavuz'a bir Duru'ya bakıyordu tabi Baharda.

⌛⏳⌛⏳⌛⏳⌛

Feyzullah ve Su gittikten sonra hepsi hastanenin kantininde oturuyorlardı.

" Duru biraz daha iyi misin?" diye sordu Bahar. "Teşekkürler iyiyim." dedi Duru

Duru morgtan çıktıktan sonra fenalaşmıştı. Şimdi ise Eylemle nereden tanıştıklarını açıklama vaktiydi.

"Evett sizi dinliyoruz nereden tanışıyorsunuz?" dedi Ateş.

" Şimdi şöyle ben Duru'yu Sancarın yanındayken gördüm ama 2-3 kere filan daha çok görünmeyendi o." bunu duyan herkes Duru'yu terörist zannetti.

"Duru yoksa sen t-.." dedi fethi ama cümlesini tamamlayamadı çünkü Duru böldü.

" Hayır tabiki de bir durun, zaten buradaki herkes asker veya istihbarattandır diye tahmin ediyorum rahat rahat konuşabilirim."

dediğinde Bahar konuşmaya başladı "Ben ikisinden de değilim en iyisi gideyim siz rahat rahat konuşun" dedi ve ayağa kalktı.

" Bahar hiçbir yere gitmiyorsun otur şuraya"

dedi Yavuz ani bir çıkışla " Pardon! Yalnız sen bana emir veremezsin." dedi Bahar Yavuz'a bakarak, " Kimsenin sana emir verdiği yok buradaki herkes sana güveniyor." Bahar o sırada hafif güldü " O yüzden benimle ilgili olan şeyler günlerce haftalarca benden saklanıyor dimi?" dedi Yavuz'a eskileri hatırlatarak. Ortamın daha da gerilmeden Ateşe konuştu "Teyze kızım komutanım haklı hadi otur" dedi Bahar Ateşin isteği üzerine oturdu.

"Bahar seni daha tanımıyorum ama sana baktığımda gayet güvenilir bir insansın"

dedi Duru, Baharda hafif tebessüm edip başını salladı.

" Şimdi şöyleki ben Türk istihbaratındanım teröristlerin arasına ise o yüzden girdim. Ama onlarda da daha çok yemek filan işini yapıyordum o yüzden beni hiç görmediniz ama kısa bir süre önce farkedildim aslında şu an ölü biriyim." dedi herkes pür dikkat onu dinliyordu. "Bu kadar yani merak etmeyin terörist filan değilim ama aranızdan birinin namını çok duydum ama hiç görmedim." o kişiyi herkes merak ediyordu. " Sarı komutan sen olmalısın" deyip Yavuz'a baktı.

" Doğru tahmin de nereden bildin" dedi Ateş merakla " Birkaç kere çolak'ın yanına gitmiştim orda sen onların elindeydin galiba işte senin için öldürme planları yaparken bahsederken ' Sarı komutanın da o yakışıklı yüzüne yazık olacak' diyordu." dediğinde Bahar gözlerini büyüttü. Bir ara bir sessizlik oldu. Duru Yavuz'a bakıp tekrar konuştu. " Bu arada babana sormuştum bir kere sarı komutan kim diye o da 'oğlum' demişti. Çok şanslısın harika bir baban var istihbaratta bana çok yardımı oldu. Beni öldü gösteren o zaten yani bir nevi onların elinden kurtaran."

SÖZ"YAVBAH" {BİTTİ} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin