Yeni bölüm geldi. Çok uzun bir bölüm getiremedim kusura bakmayın fazla yoğunum bu aralar hadi bakalım sizden BOL BOL YORUM BEKLİYORUM...
⭐1000+ KELİME⭐
İyi Okumalar
🔺🔻🔺🔻1 hafta sonra
Yavuz bir haftadır Bahar'la görüşmemişti. Babasını arayıp sorduğunda ise sadece Bahar'ın iyi olduğunu söylüyordu.
Tim ve Yavuz ortak odada toplanmış oturuyordu. Yavuz ise bacağını sallayıp telefonuna bakıyordu. Bahar'ın aramasını bekliyordu.
“ Komutanım siz iyi misiniz?” diye sordu Keşanlı.
“ İyiyim” dedi Yavuz soğuk bir şekilde.
“Yok aga Komutanım hiç iyi değil” dedi sessizce çaylağın kulağına.
Çaylak tam konuşacağı sırada içeri Erdem girdi.
Hepsi ayağa kalktı.
“ Yavuz gel seninle iki dakika konuşmam gerek.” dedi ve dışarı çıktı.
Yavuz hızlıca arkasından çıktı.
“Komutanım bir sorun mu var?” dedi Yavuz.
“ Bahar odanda senin bekliyor.” dedi Erdem.
Yavuz bir yandan sevinirken diğer yandan Erdemin nereden bildiğini düşünüyordu.
“ Komutanım ama siz..”
“Ben en başından beri biliyorum ama söyleyemedim, hadi sen bekletme.” dedi. Yavuzda gülerek hızla odasına doğru gitti.
Odanın kapısını açınca koltukta oturan Bahar'ı gördü. Bahar hızla ayağa kalktı.
Yavuz kapıyı iyice kapatıp hızlıca Bahar'a sarıldı. Kafasını hemen kızın boynuna gömdü.
“ Sen neredeydin meraktan öldüm.” dedi Yavuz.
“Özür dilerim sevgilim haber veremedim.”dedi Bahar Yavuz'un yanağına öpücük kondurup.
Ayrıldıktan sonra Bahar konuştu.
“ Artık beraberiz bu akşam bütün sevdiklerimizle olucaz” dedi gözlerinin içi parlarken.
“ Artık hep benimlesin öyle mi?”
“Evet” dedi.
Yavuz kıza birkez daha sıkı sıkı sarıldı.
“ Canım bence time şimdi söyleyebiliriz hem akşam toplu şok olmasınlar.”
Yavuz Bahardan ayrılıp, düşündü.
“ Tamam,hadi o zaman” dedi ve ayağa kalkıp Bahar'ın elini tuttu.
Kapıdan çıkıp ortak odanın önüne gittiler.
İçeri önce Yavuz girdi.
“ Beyler şimdi biri gelecek ama lütfen şok geçirmeyin” dedi Yavuz gülerek ve koltuğa oturdu.
Bahar içeri girdiğinde hepsi gözlerine inanamadı.
“ Aga ben şehit oldumda nere ara Bahar yengemin yanına gittim lan” dedi Keşanlı.
Çaylak ayağa kalktı.
“ Bahar yenge sen misin, yoksa biz hayal mi görüyoruz?” dedi.
“Benim” dedi Baharda gülerek. Ateş hızla bakışlarını Yavuz'a çevirdi.