⭐1000+ kelime⭐
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
Aslında fazla yoğundum ama bugün 2 dersimiz boş olunca bende bölüm yazdım...
İYİ OKUMALAR
🔺🔻🔺🔻🔺3 Gün Önce
Pastadan sonra biraz daha sohbet ettiler ve sonra herkes evine dağıldı.
“Melek sen ne zaman geldin”
“ Bugün sabah şansa bak ki senin doğum gününe yetiştim” dedi Melek.
Bahar Meleğe sarıldıktan sonra bahçeden Yavuz geldi.
“Ben yatıyorum bu uçak beni çok yoruyor” dedi gülerek Melek.
“ Tamam abicim iyi geceler”
“İyi geceler” dedi Yavuz ve Bahar.
Melek odasına girdikten sonra Yavuz Bahar'a döndü.
“ Gel bakalım sen” deyip elini tuttu Bahar'ın ve yatak odasına gitti.
“Oturun bakalım Bahar hanım” dedi Yavuz. Bahar yatağa otururken Yavuz dolaba ilerledi ve kapağı açıp bir şeyler aramaya başladı.
“Yavuz noluyor” dedi Bahar ama Yavuz cevap vermedi. Elinde orta boyda bir kutuyla geri geldi.
“ Bu ne” dedi Bahar.
“ Aç” dedi Yavuz
Bahar kutuyu açtı 2 tane bilet ve bir tane CD vardı. Bahar biletleri aldı. Uçak biletiydi çok incelemeden Yavuz'a baktı.
“ Nereye gidiyoruz”
“ En çok gitmek istediğin yere”
Bahar bir süre düşündü ve gözlerini açıp Yavuz'a baktı.
“ Norveçe mi?” Dedi Bahar.
Yavuz kafasını sallayınca Bahar hızla Yavuz'a sarıldı.
“Çok teşekkür ederim” dedi.
“ İşlerimiz olur falan diye 1 ay sonraya aldım o zamana kadar hallederiz sonrası da güzel bir tatil yaparız” dedi.
Bahar bir ay sonra lafını duyunca yüzü düştü o zaman ameliyat olması gerekiyordu ama o anı bozmak istemedi.
“ Olur dimi?” Dedi Yavuz Bahardan ayrılırken.
“Olur” dedi Baharda elindeki biletleri kutuya koyup CD yi aldı.
“Bu ne peki”
“ Önce birşey sorucam. Sen çocukken bale yaptığın zamanı hatırlıyor musun” dedi
“Evet”
“İzledin mi hiç kendini?”
“ Çok istedim ama bulamadık o yüzden izleyemedim” dedi.
Yavuz tahmin ettiği cevapları alınca ayağa kalktı.
Bahar şaşkınlıkla onu izlerken Yavuz laptopu alıp geldi. Yavuz Bahar'ın elindeki CD yi alıp laptopa taktı.
Bahar ne çıkacağını beklerken Yavuz hazır olmasıyla başlattı.
Bahar videoyu izlemeye başladığında bale görüntülerini görünce kocaman gülümsedi ve Yavuz'a baktı.
“Nereden buldun?”
“Sen izle konuşuruz sonra”
İkisid videoyu izledi Bahar mutlulukla izlerken Yavuz Bahar'ın yüzündeki gülümseme ile havalara uçuyordu.