Geçen bölümdeki oylar ve yorumlar için çok teşekkürler. Bu bölümde bekliyorum.
⭐1300+ kelime⭐
İyi Okumalar
🔺🔻🔺🔻🔺Melek bunları görünce hızlıca Yavuz'un yanına gitti. Yavuz'un travma yaşıyor bir hali vardı.
“Abi sakin ol, sadece bayıldı. Hadi gel koltuğa yaptıralım.” dedi Yavuz'un gözlerine bakarak.
“Yavuz kafa sallayıp Bahar'ı kucağına aldı.
Koltuğa yatırıp kendide yanına oturdu. Bahar'ın elini tuttu.
“Melek, neden böyle oldu?” dedi dolan mavi gözleriyle
“ Abi büyük ihtimalle dün yemek yemedi,gecede birşeyler çalışıcam deyip uyumadı bugün de yemek yemeyince” dedi Melek. Yavuz anladım anlamında kafasını salladı.
Bahar uyanmaya başlayınca Yavuz Bahar'ın elini sımsıkı tuttu.
“ Yavuz”
“Canım iyi misin”
Bahar evet anlamında başını salladı.
“ Sen niye yemek yemedin Birtanem uyumamışsın da”
Melek lafa atladı.
“ Ben yemeği getireyim, Bahar yesin” dedi.
Masadan tabağını aldı ve Yavuz'a verdi.
“Bahar hadi canım” dedi.
Bahar oturur pozisyona geldi ve yemeği yemeğe başladı
.
Bahar yemeğini bitirdikten sonra herkes odasına gitti. Bahar üstünü değiştirip yatağa girecekken odaya Yavuz'un girmesiyle ona döndü.
“Bahar, özür dilerim” dedi ufak bir çocuk gibi..
Bahar Yavuzla göz göze geldi ve tebessüm etti.
“Bende özür dilerim ama beni görevimden alıkoyamazsın bunu unutma Sarı Komutan”
Yavuzda yüzüne kocaman gülümseme ekledi ve
“Tamam ama dikkat edeceksin”
Bahar kafa sallayıp yatağa uzandı. Yavuzda yanına yattı ve Bahar'ın yüzüne elini koydu.
“ İster ben haklı olayım ister sen haklı ol bana öyle bir şey yapıyorsun ki hep kendimi suçlu buluyorum.” dedi hafif gülerek..
“ Eee Doktor hanım sırrı” dedi ve yarım açık gözleriyle güldü.
“Hadi uyu bitanem” dedi ve alnına öpücük kondurdu.
Bahar gözlerini kapattı bir eli Yavuz'un elini tutuyordu. Yavuz'un da gözleri kapanırken telefon sesiyle gözlerini açtı. Bahar'ın telefonundan gelmişti ses.. Yavuz düşündü telefonu alacakken kafasını salladı.