Yeni bölüm karşınızda biraz kısa oldu kusura bakmayın...
🔸1000+ kelime 🔸
Sınır
🔹60 yorum
🔹 25 vote
İyi Okumalar
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺“ Gerçekleri mi söyleyeceğiz artık.” Dedi Mert
“ Evet, önce Yavuz'a anlatıcaz. Karabayıra dönünce hallederiz. Kimse birşey çaktırmamaya devam…”
“ Ya çok kızarsa, nefret ederse benden. Ben bunu yapamam.” dedi Burcu
“ Aksine mutlu olur, gözlerinden belli oluyor ne kadar acı çektiği ” dedi Mert.
“ Ben korkuyorum.” dedi Burcu.
“Bahar bak kızım Karabayıra gidelim o zaman karar ver olur mu ama emin ol Yavuz sana kızmaz.” dedi Hamit.
Evet Burcu aslında Bahardı. Ölmemişti sadece Hamit onu istihbarata almak için sakladı.Burcu -Bahar- düşünürken kafasını salladı.
“ Ben şu yakalanan adamlara bakayım iyi geceler.” Dedi ve gitti Mert.
“Bende Karabayıra dönüyorum bu gece sen burdasın di mi?” dedi Hamit.
“ Evet, yarın dönücez.” dedi. İkiside yürümeye başladı o sırada Burcu ayağını burktu. Ağzından çığlık sesi çıktı ve yere düştü.
Ağrı içinde kıvranmaya başladı. O sırada Yavuz'un odasının kapısı açıldı ve Yavuz dışarı çıktı.
Burcuyu yerde Hamiti de ona yardım ederken görünce hemen yanlarına gitti.
“Baba senin burada ne işin var?” dedi.
Gözleri ile de burcuya baktı ve
“Siz iyi misiniz?”
“ Oğlum sonra konuşuruz önce Ba-..” derken birden durdu ve boğazını temizledi.
“Burcuyu revire götürelim. Kötü ayağını burktu.”
Bahar acılar içinde kıvranmaya devam ederken Yavuz
“ Tamam, yürüyebilir misin?” diye sordu.
“ Hayır.” dedi acı içinde.
“Mert nerede, çağıralım kucağına alsın seni..”
“ Teröristleri teslim etmeye gitti. Canım çok yanıyor şuan onu bekleyemem ben kendim giderim.” dedi trip atar bir şekilde. Ardından Hamitin kolundan çıkıp yürümeyi denedi ama her bastığında canı çok yanıyordu. O yüzden doğru düzgün basamadı.
“ Böyle gidemezsin ” dedi Yavuz kızın hâlini görünce. Gidip kucağına aldı ve revire doğru gitmeye başladı.
Anlamsızca içi acımıştı.
🍁🍁🍁
Revire gelince Burcuyu - Bahar'ı - sedyeye koydu. Yavuzda sedyenin arkasında olan pencerenin yanına gitti.
Duvara dayanıp doktoru beklemeye başladılar.
“ Evlat benim uçağım var yetişmem gerek”
“Baba sen niye geldin niye gidiyorsun.”
“ Görev için geldim ve dönüyorum. Kızım sanada geçmiş olsun.”
“ Sağolun.” dedi Burcu.
Hamit hızla çıktı onun ardından da doktor geldi.