⭐ 1000+ Kelime ⭐
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
İYİ OKUMALAR
🔻 🔺 🔻 🔺 🔻Yavuz ve Bahar çimlere oturmuş konuşuyorlardı.
“ Bisiklete binmeyi biliyor musun?” diye sordu Yavuz.
“ Bu soruyu duymamış olayım” dedi Bahar da
Yavuz gülüp hızla ayağa kalktı.
“ Benimle yarışa var mısınız” dedi ve elini uzattı.
Bahar da hızla elini uzattı ve ayağa kalktı.
“ Yalnız rakibinizi henüz tanımıyorsunuz bisiklette çok iyiyimdir.” dedi Bahar ve bisikletlere koştu.
Yavuzda arkasından güldü ve hızla arkasından gitti.
Bisikletleri aldıktan sonra hızla sürmeye başladılar. İkiside neredeyse aynı gidiyordu.
Etrafta neredeyse kimse yoktu. Kahkahalar eşliğinde sürüyorlardı bisikletleri..
“ E ben biraz fark açıyım” dedi ve hızlandı Yavuz. Baya bir fark yaptıktan sonra arkasına baktı.
“ Yaaaa off pislik” dedi Bahar. Yavuz hala ilerlerken Bahar durdu ve bisikleti yere düşürüp düşmüş gibi yaptı. Yavuz seslerin kesildiğini duyunca Baharın düştüğünü gördü ve hızla geri döndü.
“ Bahar iyi misin?” dedi Yavuz Baharın yanına otururken.
“ Yavuz ayağımı hissetmiyorum.”
“ Ne demek hissetmiyorum” dedi ve kızın bileğini tuttu.
Baharın cırlaması ile Yavuz endişelenmeye başladı.
Bahar gülmemek için dişlerini sıkarken bir anda kendini Yavuzun kucağında buldu.
“ Hastaneye gidiyoruz, birşey olmayacak korkma bitanem” dedi Yavuz çoktan kendini suçlamaya başlamıştı.
Bahar Yavuzun bu hallerini görünce oyunu bitirme kararı aldı.
“ Yavuz, dur dur” dedi gülerek.
Yavuz anlamaz gözlerle Bahara baktı.
Bahar kahkaha atarken Yavuz herşeyi oyun olduğunu anladı ve Baharı kucağından indirdi.
“ Ya kıyamam nasıl endişelendin.” dedi ve Yavuzun yüzünü avuçladı.
“ Offf” dedi Yavuz. O sırada telefonu çaldı. Bahar elini Yavuzun yüzünden indirirken Yavuz telefonu çıkardı numara yazıyordu bir tek.
“ Allah allah” dedi ve telefonu kulağına götürdü.
İşte o an 2 yıla yakın duymadığı ses cırmaladı kulağını
“ Yavuz Karasu Nasılsın”
Yavuz bir süre durdu ve
“ Dragan” dedi öfkeyle. Bahar duyduğu isimle şaşırırken.
“ Uzun süredir yoktum beni unutmamışsın. Yalnız efsane bir şekilde dönüyorum haberin olsun”
“ Kes lan sesini neredesin söyle efsaneyi gösteriyim ben sana”
“ Siz hani zor günler geçti diyorsunuz ya yanılıyorsunuz şimdi daha zor günler bekliyor sizi” dedi.
“ Bu arada çok yakınındayım. Az sonra anlayacaksın zaten” deyip telefonu kapattı.