פרק 21

2.3K 194 37
                                    

אני קמה בצהרי היום, כהרגלי מאחרת ללימודים. כמובן שהידיעה שאני באיחור אינה מדרבנת אותי להתארגן מהר יותר, אני גוררת את עצמי נטולת כוחות למקלחת ומתעכבת שם שלושים דקות נוספות. לאחר מכן אני עושה את דרכי אל חדר השינה, ומתעכבת שם במשך ארבעים דקות נוספות על ארגון השיער והאיפור. עשר דקות נוספות מתבזבזות אחרי בחירת לבוש.

אני יוצאת מהחדר שלי לקראת השעה שתיים-עשרה, מזכירה לעצמי שעכשיו יש את הפסקת הצהריים עד השעה אחת. יש לי כמעט שעה להספיק להגיע לקורס הבא שלי. אני נועלת את נעלי הואנס שלי במהירות, תולה את התיק על הכתף שלי ותוחבת סיגריה טרייה בין שפתיי. אני שולחת מבט אחרון אל המראה, ויוצאת מהדירה.

אני מציתה את הסיגריה במסדרון, מתעסקת עם המנעול ונאבקת בו במטרה לנעול את הדלת. יש לנו בעיה עם המנעול, ואני מזכירה לעצמי לטפל בזה אחר כך כי אני יודעת שסאמי לא תעשה את זה. לאחר כמה ניסיונות, אני מצליחה לנעול את הדלת הארורה ומתקדמת במסדרון.

דלת הדירה של לוגן נפתחת, ואני נעצרת ללא שליטתי. אני מצפה לראות איזו בחורה מתחמקת החוצה אחרי לילה ארוך שבילו יחד, אבל אז אני נזכרת שאני ביליתי אתו את הלילה האחרון.

״היילי.״ הטון שלו רשמי מידי, זה צורם לי באוזן.

״היי,״ אני מחייכת אליו, אבל הוא לא מחייך אליי בחזרה.

״יש לך זמן לשבת לקפה וסיגריה?״ הוא שואל בצרידות, אני מניחה שהוא התעורר לא מזמן בדיוק כמוני. עם זאת, על פי הלובש שלו ניתן לראות כי הוא מתכנן לצאת לאנשהו. אני מניחה שסידורים.

״כן.״ אני מקללת את עצמי בלבי על התשובה שלי. אין לי זמן, אני מאחרת למכללה. האוטובוסים תמיד מתעכבים מאחר והכבישים עמוסים בשעות האלה, נסיעה של חמש-עשרה דקות יכולה להתארך למשך כמעט שעה בשעות האלה.

״מצוין.״ הוא יוצא מהדירה ונועל את הדלת. ״נשב לשתות קפה באיזה מקום נחמד, ואז אסיע אותך למכללה.״ הוא מתחיל להתקדם, ואני משתרכת אחריו.

״אתה לא חייב להסיע אותי,״ אני ממהרת להגיד.

״אני ממילא נוסע למכללה, יש לי פגישה עם מנהל ההנדסה. משהו לגבי זה שאני צריך להתחיל כמה קורסים מההתחלה על אף שסיימתי אותם.״ הוא מתנשף.

״חשבתי שטרם התחלת את הלימודים שלך,״ אני משליכה את בדל הסיגריה שלי אל המדרכה כאשר אנחנו יוצאים אל הרחוב, לוגן לעומת זאת מצית סיגריה חדשה. לפתע אני נזכרת שבאחת מהשיחות שלנו הוא סיפר לי שהוא מתכוון להמשיך את לימודיו.

״התחלתי את לימודי ההנדסה לפני שנתיים, ועצרתי באמצע בגלל כמה בעיות שהיו לי. עצרתי בידיעה שאוכל להמשיך מהמקום שבו הפסקתי, אבל עושים לי כמה בעיות עם זה מאחר והחלפתי מוסד לימודי.״ הוא מסביר לי.

HaileeWhere stories live. Discover now