פרק 30

2.1K 199 27
                                    

אזהרה, פרק שמכיל תכנים מיניים.
--

אני מחליטה ליהנות מעט ממזג האוויר שהולך ומתחמם, ועושה את דרכי אל המגורים ברגל. באוזניי טמונות אוזניות, ואני מאזינה לשיריו של הזמר אד שירן. כאשר אני מגיעה למגורים, הטלפון שלי מזמזם ואני עונה לשיחה הנכנסת מאת לוגן.

״תעלי אליי.״ ספק אם הוא דורש וספק אם הוא מבקש, אני נענית לו ועולה בגרם המדרגות במסדרון הבניין. אני נעצרת מול הדלת שלו, ומבלי לחשוב פעמיים נכנסת פנימה.

עיניי מאתרות אותו יושב על הספה עם ג'ויינט בין שתי אצבעותיו. הוא מחייך אליי חצי חיוך, אני מחזירה לו חיוך רחב ומצטרפת אליו מבלי לשאול אותו איך הספיק להגיע לדירה לפניי בעוד שאני יצאתי מהמסעדה הרבה לפניו.

*

אני בוהה בחלל הריק ללא הבעה, מסובבת את פילטר הג'ויינט בין אצבעותיי ומאזינה ללוגן מספר איזה משהו. איבדתי את הריכוז שלי באמצע הסיפור שלו, איפשהו כשהוא סיפר על אימא שלו שהתחילה לעשן אתו מהחומר שלו.

זמזום הטלפון שלי מסיח את דעתי, אני ממצמצת מספר פעמים על מנת להתעשת על עצמי ושולחת את ידי אל הנייד שלי שנח לצדי על הספה. אני מביטה בצג המסך, שמו של טריסטן מהבהב. אני מסיטה את תשומת לבי מסיפורו של לוגן, אל טריסטן, מבלי שלוגן שם לב לכך. אני מחליקה את האצבע שלי על המסך, ופותחת את ההודעה שהתקבלה.

״מה המצב?״ אני לא מצליחה להישאר אדישה ומחייכת לאור תוכן ההודעה, למרות הפשטות שבה.

״אני מחוקההה. מה אתך?״ אני שולחת לו בחזרה.

״תעיפי את הטלפון שלך.״ קולו של לוגן מסיח את דעתי. אני מכבה במהירות את צג המסך ומרימה את מבטי אליו, לרגע זה נדמה שלוקח לי נצח להתנתק מהנייד. אחרי עישונים אני מרגישה שהכל מתנהל לאט יותר, ואני מתקשה להתרכז בכמה דברים בו זמנית. אני מוצאת את עצמי ממוקדת במשהו אחד בכל פעם אך עם זאת דעתי מוסחת בקלות מהדברים הכי קטנים כשאני מעושנת, ואני אף פעם לא מצליחה למקד את תשומת לבי בעיקר.

״מה?״ אני שואלת בטשטוש. הוא נצמד אליי במהירות, מושך אותי לשבת עליו מבלי לומר מילה. שפתיו מרפרפות מעל לשפתיי, בעוד שנשימותיו מצליפות על בשרי. אני רוצה לבקש ממנו שינשק אותי, כי אני לא מרגישה שאני מסוגלת ליזום את הרגע הזה, אך עם זאת אני לא מסוגלת לבקש את זה. אני לא מצליחה להוציא הגה מפי, מביטה בו ומשרבבת את שפתיי בציפייה ואכזבה יחדיו.

ידיו מגששות אל שולי החולצה שלי, והוא נפטר ממנה במהירות. הוא מתעמק בחזה שלי, וחצי חיוך עולה על פניו. הוא שולח את ידיו אל גבי, אצבעותיו המחוספסות מרפרפות על עורי ונעצרות על סוגר החזייה שלי. בלחיצה קלה הוא משחרר אותה ונפטר ממנה.

HaileeWhere stories live. Discover now