אני עייפה מידי מהכל. תקופת המבחנים מרסקת אותי, תחושת העייפות והחולשה אינן מרפות ממני. התחושה הנוראית מתלווה עם בחילות, הקאות וסחרחורת במשך שבוע וחצי. אני מנסה להדוף את הלחץ שהתקופה העמוסה ממלאת אותי, כי למרבה הפלא הולך לי טוב במבחנים וזו חצי נחמה.
אני שוקלת את עצמי מידי יום, ומאושרת לגלות שאני מורידה במשקל בקצב מהיר מבלי שאתאמץ. לשם שינוי אני מרגישה שהחיים שלי מתחילים להשתקם, אני פורחת כי הכל מסתדר לי כפי שרציתי שיהיה.
אני ולוגן מבלים הרבה זה בחברת זו, בין אם זה בעבודה ביחד לבין אם הישיבה עד השעות המאוחרות של הלילה אצלו בדירה. יש מישהו שאכפת לו ממני, וזה מכפר על הנטישה של סאמי.
סאמי שולחת אליי מידי פעם מבטים מהספסל במכללה, במהלך הפסקות הצהריים, אך היא לא ניגשת לדבר איתי. היא רוב הזמן עם דילן וטריסטן, ואני לא מעוניינת באינטראקציה איתם. אני חוששת שאולי הם הסיבה לכך ששקעתי אל תוך הדיכאון, ואני שמחה שאני נמצאת במקום אחר עכשיו.
תקתוק השעון מסיח את דעתי, אני ממצמצת מספר פעמים ומתעשתת על עצמי. לבי הולם בחוזקה כנגד בית החזה שלי, ואני נזכרת שאני נמצאת בכיתה ועליי להמשיך לענות על שאלות המבחן. זהו המבחן האחרון לתקופה העמוסה הזו, וברגע שאסיים אותו אוכל להתמקד בדברים אחרים. כמו עישונים ובילויים עם לוגן.
יש לי רגעים שאני כועסת על עצמי, כי הפיתויים האפלים שבעולמו קורצים לי יותר. לפעמים אני תוהה לעצמי למה לא יכולתי להיות כמו כל הסטודנטיות, שחשובים להן הציונים שלהן, ואילו אני רק מחכה שתסתיים תקופת המבחנים כדי שאוכל לעשן כמה פייסלים ולהתכחש לעובדה שאני צריכה להתחיל בשנה הבאה לחפש עבודת התמחות ראשונה במקצוע שלי. אני אפילו לא חושבת שהמקצוע שאני לומדת באמת מושך ומעניין אותי על מנת שאבנה ממנו קריירה.
אני מושיטה את ידי אל בקבוק המים הצונן, לוגמת מספר לגימות קטנות ונותנת למים הקרים לאפס אותי. מחשבותיי מתחילות להתפזר בקלות רבה מידי, אני מוכרחה לסיים את המבחן הזה. אני נלחצת כשאני מגלה שעברו כבר שלושים דקות מתחילת המבחן ועניתי רק על סעיף אחד של השאלה הראשונה. יש שבעה סעיפים לכל שאלה, ובסך הכל ארבע שאלות.
הבחילה גואה בי, ככל הנראה נגרמת מהלחץ, אני מרימה את ידי הרועדת ומושכת את תשומת לבה של הבוחנת. היא מיישרת את המשקפיים על גשר אפה, ומביטה בי במבט חמוץ ששואל ״מה?״
״אני צריכה להתפנות,״ לחיי מסמיקות ברגע שכל הנבחנים עוצרים את הבחינה ושולחים אליי מבטים שמפצירים על כך שאני מפריעה להם. אני מגלגלת את עיניי כהתגוננות, כדי להזכיר להם כמה שאני קשוחה ושמה עליהם זין.
YOU ARE READING
Hailee
רומנטיקה״יש אנשים שהעולם הזה הוא הצגה עבורם, והם מושכים את הסובבים אותם להיות השחקנים בהצגה של חייהם. כדי להמנע מלהיות דמות מרכזית, אתה צריך כל הזמן להחליף מסכות כדי שהאנשים האלה לא יבחינו בך.״ היילי ראיין הכירה סגנון חיים נורא מסויים, ובו היא הייתה צריכה...