אני מוצאת את עצמי עומדת במשך דקות ארוכות מול המראה בשירותי המסעדה ״צ'יל אנד גריל״, ומנהלת דיון סוער ביני לבין עצמי במחשבותיי. לא נטלתי את המייצבים שלי כבר יומיים, ואני מנחשת שזוהי הסיבה בגלל אני מרגישה כל כך מחורבן. ביומיים האחרונים הרגשתי שאני מתגלגלת במדרון חלקלק, אבל עכשיו אני מרגישה שאני קורסת לתוך תהום.
אני רוצה לשלוח אצבע מאשימה אל לוגן, זו המשמרת הראשונה שלנו ביחד מזה שבוע שאני עובדת במסעדה הזו. הנוכחות שלו מערערת אותי, אני מרגישה שאני צריכה לנצור את לשוני כשאני לידו. אני הופכת למישהי שאני לא אוהבת בנוכחותו, אך עם זאת אני לא מפילה את מלוא האשמה עליו.
אני מקבלת החלטה. נושמת נשימה עמוקה ותוחבת את הכדור הארור לגרוני. אני בולעת אותו בכבדות, ומקללת את עצמי בלבי על כך שלא לקחתי איתי כוס מים. לצערי אני לא נמצאת בפסגה שלי, אני לא יכולה לסיים את הטיפול התרופתי על אף שהפסקתי את המפגשים עם הפסיכיאטר.
אני נותנת לעצמי עוד מספר רגעים להתאפס ולהתאזן, וכשאני מרגישה מספיק מוכנה אני יוצאת מהשירותים ועושה את דרכי לחדר המלצרים. אני מכניסה את התיק שלי ללוקר, לוקחת סינר וקושרת סביב מותניי. לאחר מכן אני אוספת את שיערי לפקעת מרושלת גבוה, ומעלימה את קצוות השיער שמבצבצות בעזרת סיכה.
״היי, הכל בסדר אתך?״ שון שואל כאשר הוא נכנס לחדר המלצרים, ומבחין בדמעות שעומדות על קצוות עיניי. אני ממש מתאמצת להחזיק אותן, זה לא המקום להתפרק.
״כן,״ אני מכריחה את עצמי לחייך חיוך קטן, ״זו העייפות.״ אני מנסה לשמור על אדישות ומושכת בכתפיי בנימה נונשלנטית. הוא קונה את זה, ומהנהן לאות הבנה.
״את רוצה אולי כוס קפה לפני המשמרת?״ הוא מציע בנחמדות.
״אני אשמח לקפוצ'ינו.״ אני מודה לו. הוא הולך לאחראי המשמרת, סקוט, ומבקש ממנו להדפיס הזמנה לקפה בשבילי. סקוט נענה בחיוב, ולאחר רגע קצר אני שומעת את המדפסת מצפצפת ומוציאה את ההזמנה שלי בבר.
לבי הולם בחוזקה כנגד בית החזה שלי כאשר אני מבחינה בלוגן מביט בהזמנה שלי. הוא שולח אליי מבט קצר שאני לא יכולה לפענח, ואני מקללת את עצמי בלבי על ההחלטה לשתות קפה. לרגע שכחתי שהוא נמצא כאן במשמרת, באמת קיוויתי שלא יצא לנו לעבוד אי פעם באותה המשמרת.
לוגן מסיים להכין לי את הקפה, ומניח אותו על הדלפק בבר. אני נושמת נשימה עמוקה, ומכריחה את עצמי להניע את רגליי אל עבר הדלפק. אני יודעת שיהיה מפגר מצדי לוותר על הקפה, רק בגלל שהוא הכין לי אותו. אני צריכה סיבה קצת יותר משכנעת לוותר עליו.
YOU ARE READING
Hailee
Romance״יש אנשים שהעולם הזה הוא הצגה עבורם, והם מושכים את הסובבים אותם להיות השחקנים בהצגה של חייהם. כדי להמנע מלהיות דמות מרכזית, אתה צריך כל הזמן להחליף מסכות כדי שהאנשים האלה לא יבחינו בך.״ היילי ראיין הכירה סגנון חיים נורא מסויים, ובו היא הייתה צריכה...