פרק 44

885 70 13
                                    

אני פוקחת עיניי, כואב לי הראש ואני מרגישה מסוחררת. הראייה שלי מטושטשת, ובאוזניי נשמע צפצוף שמוציא אותי מדעתי. אני נמצאת בחדר לא מזוהה, עם זאת מהר מאוד הכל מתבהר ואני מבינה שאני נמצאת בבית החולים. אני מחוברת ליותר מידי מכשירים, וליד שלי מחובר צינור אינפוזיה.

״מעולה, התעוררת. איך את מרגישה?״ אני מסיטה את מבטי אל מקור הקול, רואה אחות עומדת בכניסה לחדר ובידה קלסר. היא מביטה על המסך שנמצא לצדי, וכותבת כמה דברים על המסך.

״כואב לי הראש.״ אני עוברת למצב ישיבה, ולפתע כאב מתפשט לאורך כל בטני התחתונה. ״והבטן.״ אני מייללת בכאב, תופסת בבטני בניסיון כושל להקל על הכאב.

״חיברנו לך משכך כאבים נוסף, התרופה אמורה להתחיל להשפיע בכל רגע נתון.״ האחות מחייכת אליי, יש לה חיוך עייף – כנראה בגלל שהמשמרת ארוכה.

״מה קרה לי?״ הסחרחורת לאט-לאט נעלמת והכל מתבהר, אך עם זאת העיניים שלי עדיין כואבות מנורות הפלורסנט המסנוורות. האחות פוצה את פיה על מנת לדבר, אך צעדים מתקרבים מושכים את תשומת ליבה. בפתח החדר מופיע אדם עם חלוק לבן.

״גברת ראיין, אני דוקטור פארקר, הרופא המטפל שלך. איך את מרגישה?״ הרופא בעל שיער שיבה, ויש לו הרבה קמטים מסביב לפה כשהוא מחייך אליי.

״א-״

״כואב לה הראש והבטן, נתתי לה מנה נוספת של משככי כאבים. זה אמור לעזור לה.״ האחות קוטעת אותי, הרופא מסתכל אליי ואני מהנהנת לאישור בתגובה.

״מה קרה לי?״ אני שואלת בשנית, הפעם את הרופא המטפל שלי. האחות זעה באי נוחות, משפילה את מבטה אל הקלסר ותוחבת את האגודל שלה אל בין שפתיה. היא נושכת את העור מסביב לציפורן שלה, ומעמידה פנים שהיא קוראת את תוכן הקלסר.

״את עברת הפלה היילי. שאבנו את שאריות העובר מתוך הרחם שלך, ומתוך בדיקות שנעשו לך מצאנו אצלך בדם כמות כבירה של אלכוהול וסמים. אני צריך לדעת גברת ראיין, האם ידעת על כך שאת בהיריון?״ הבעת פניו של הדוקטור מרצינה.

״כן,״ אני משפילה את מבטי במבוכה, ועכשיו אני קצת מבינה את האחות. היא לא רוצה להיות פה ולשמוע את השיחה הזאת, כי היא מביכה מידי.

״אני מבין. בדקנו את התיק הרפואי שלך, את מאובחנת במאניה-דיפרסיה. את מודעת לכך שאסור לך ליטול אלכוהול ומריחואנה יחד עם התרופות?״ הרופא שואל.

״הפסקתי ליטול את הכדורים.״ אני לוחשת חרישית.

״בהמלצת הפסיכיאטר שלך?״ אני מציצה אל הרופא, הוא זוקף לכיווני גבה מופתעת.

HaileeWhere stories live. Discover now