אני נוטלת מקלחת ארוכה מתמיד. מתענגת על המים הרותחים שצורבים את עורי, ושוטפת מעליי את כל הסטרס שלא ידעתי שקיים בתוכי. אחר כך אני נשארת לעמוד עוד כמה דקות תחת הזרם, מתענגת על הכאב שמעקצץ את עורי.
אני יוצאת מהמקלחת בעל כורחי, אך מרגישה רעננה מתמיד. אני מלפפת את המגבת סביב גופי ופונה לכיוון חדר השינה שלי, ברקע אני שומעת כמה רחשים ומבינה שסאמי ודילן עדיין לא עזבו. אני סוגרת אחריי את דלת חדר השינה, משליכה את המגבת על הרצפה ומושכת על גופי פיג'מה קיצית.
אני מתיישבת מול שולחן העבודה שלי, מזיזה הצדה את כל מחברות הלימודים והשטויות שהצטברו על המשטח, ומוציאה את המריחואנה. אני ממהרת לפתוח קססה, מגלגלת לעצמי סיגריה מופלאה קטנה ומציתה אותה. אני שואפת ארוכות מהג'וינט וכמעט מיד מרגישה שכל שריריי נרפים.
דפיקה בדלת מסיחה את דעתי, ורגע אחר זה הדלת נפתחת וסאמי נגלית לעיניי.
״היי,״ היא מביטה בי מפתח החדר, עיניה סורקות במהירות את הבלגן שיצרתי בתקופה האחרונה אך לבסוף עיניה נעצרות על דמותי בשנית.
״היי,״ הטון שלי יבש, ואני לא טורחת להסתכל לכיוונה בכלל. אני מאפרת את הג'ויינט לתוך המאפרה, ולאחר מכן שואפת ממנו שאיפה ארוכה נוספת. זה בדיוק מה שהייתי צריכה, והמצפון לא מעקצץ כפי שקורה לי בדרך כלל.
״אני עוזבת,״ קולה של סם מהסס, רגע לאחר מכן אני שומעת את צעדיה החרישיים מתקדמים אל פנים החדר וחריקת הדלת הנסגרת.
״כן, דילן כבר עדכן אותי.״ אני עוצמת את עיניי, ספק אם מכאב וספק אם מעייפות, ומתענגת על הסחרחורת הפתאומית שתוקפת אותי. כנראה שזו ההשפעה של החומר, התחושה נהדרת על כל מקרה.
״לא התכוונתי שכך תגלי על זה.״ נדמה שהיא מתגוננת.
״תכננת לברוח מבלי שאשים לב.״ אני פוקחת את עיניה, ובפעם הראשונה מביטה בה.
״למען השם היילי, לא!״ היא קוראת בתסכול, ״אני לא חושבת שאת טיפשה, אם הייתי בורחת והיית מוצאת אותי. תכננתי שנשב ונדבר על הכל, רגע לפני שאני הולכת.״ משהו בטון שלה נשמע כן ואמתי, אבל אני לא חושבת שאני יכולה להמשיך ולהאמין לאנשים. כולם שקרנים, כולם הולכים לאכזב אותך בסופו של דבר.
״אבל זה היה צפוי שתעברו לגור יחדיו, אתם פשוט נועדתם זה לזו.״ לרגע אני מרגישה כאילו אני מתמרמרת, אז אני מאלצת את עצמי להבזיק לכיוונה חיוך קטן. הוא יוצא עקום במעט.
״הוא מתייחס אליי בכבוד. אחרי כל כך הרבה מערכות יחסים מחורבנות, אני מרגישה שסוף סוף מצאתי את הגבר האחד.״ היא מחייכת, את החיוך האוהב והמוכר שלה. בעיניה מופיעה הניצוץ, כזה שמספר שהיא באמת מאושרת.
YOU ARE READING
Hailee
Romance״יש אנשים שהעולם הזה הוא הצגה עבורם, והם מושכים את הסובבים אותם להיות השחקנים בהצגה של חייהם. כדי להמנע מלהיות דמות מרכזית, אתה צריך כל הזמן להחליף מסכות כדי שהאנשים האלה לא יבחינו בך.״ היילי ראיין הכירה סגנון חיים נורא מסויים, ובו היא הייתה צריכה...