İçerideki aydınlatılmış ve temiz metal kokusu barındıran koridorlardaki sessizlik ve sadece ''KIRMIZI ALARM KIRMIZI ALARM'' uyarısı yankılanırken elimdeki silaha daha sıkı sarıldım.
''Daemon? O yaptığın şey neydi?''
Eldivenini çıkartırken gülümsedi. ''Bu bir neo elektrik yükleyici. Bulduğun herhangi bir elektrik santralinde kolaylıkla sarj edebiliyorsun. ve sonra BUM.'' dedi ve sırıtarak eldiveni cebine koyup kumaşın dış tarafından zevkle okşadı. '' Birçok konuda bana yardımcı oluyor.''
Başımı sallarken döndüğümüz koridorlarda siyah kasklı iki görevli bizimle aynı anda dönüp duraksadılar ve birbirlerine bakmaya başladılar. Daemon gülerek ellerini kaldırdı ve ileri atıldı.
''Selam Gençler!''
Sonra elini cebine atıp silahını çıkarttıp emniyet kilidini yukarı kaldırdı.
''Şimdi değil.'' diye bana döndüğü gibi bileğimi tutarak başka koridora doğru koşmaya başladık.
''N-nere..ye -nefes- gidiyoruz?!''
''Eğer haritayı yanlış yüklemediysem tam olarak..'' tekrar bir sol yaptık ve karşımıza siyah bir kapı çıktı.
Kapının siyah olması tuhaftı.Yani...beyaz koridorlar,beyaz tavan ve beyaz duvarlar...
Daemon dudağının kenarıyla gülerek iç geçirdi. ''İşte burası.'' Kapının koluna uzanıp çevirdi ve kapıyı hafifçe araladı. Silahını hazır bir şekilde tutarak kapıyı fazla açmadan kenardan kaydı ve içeri girdi.
''Hadi gel'' diye fısıldadı. Hemen ardından içeri girdim.
''Burasıda neresi Deamon?''
Eline telefonu alıp kapıyı kilitledi ve önümüzdeki açık bilgisayarların dibinde duran sandalyelerden birisini sürükleyerek oturdu.
''2016 yapımı eski külüstür makineler.''
''Bunlar bilgisayar?''
''Evet. Yavaşlığını görmen gerek.'' dedi ve sırıttı. ''Alex ile arada sırada yağmaladığımız evlerde bunlarla karşılaşırız.Ev hapsi süresi başlatıldığından beri yeni bilgisayarların yapımı duraklatıldı. Şimdi sadece karaborsa ve büyük şirketlerin binalarında bulabiliyorsun.''
''Ama burası... vay be Xio kilitlli kapılar arkasında neler çeviriyormuş bakalım.'' dedi ve enter tuşuna bastı.
Ekran siyah bir arkaplanın önünde kum saatine benzeyen yeşil bir sonsuzluk işaretinin dönmesiyle başlatıldı. Ardından hopörlerden bir ses akışı geçti.
''İsminiz?''
''Daemon Weadwolfer.'' diye mırıldanarak klavyenin tuşlarına dikkatli bir şekilde tuşladı.
D E A M O N W E A D W O L F E R |
Bilgisayarın siyah ekranında yine neon rengindeki yeşil renklerle yazılmış isime bakarak deamon'a döndüm. ''Neden kendi ismini söyledin? Bu güvenli mi?''
''Hayır.'' sonra gülümsedi. ''Amacımda bu zaten.''
''Umarım ne yaptığını biliyorsundur.''
Başıyla onayladı ve klavyeye çok seri bir şekilde basmaya başladı.
''Deamon Weadwolfer.''
Ekrandaki karartı ardından bir videoya benzeyen pikselleşmiş görüntü ortaya çıktı daha sonra düzelerek kamera açısında beliren koyu tenli bir kadın gülümseyerek kameraya el salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FORGOTTEN WORLD -İLK KİTAP TAMAMLANDI-
Science-FictionGökyüzünü unutmaya başlayabilirsin. Xio'nun tek bir hedefi vardı ; Dünya. Onuda aldığında her şeyi elde etmiş oldu.İnsanlar artık dışarıya çıkamıyordu bile.İlkelleşme döneminin sonuna geliyorduk.Ona baş kaldıramazdık.Onu engelleyememiştik. Ama... Um...