Giriş

1 0 0
                                    

BÖLÜM 0 :

yıl 2040. Teknoloji yılı. tüm ülkeler kendi çaplarında bir çok şirket açtı. bunlardan biriside Naxus Programcılıktı.başta diğerlerinden farksız gözüküyordu.Xio Yi Makashi tarafından kurulan bu şirket daha sonra hedefini değiştirdi ve Naxus Oyun Konsolundada ilerlemeye başladı. Bir çok şirketten daha fazla ortada gözükmeye devam etsede kimse görünürde bir şey farkedememişti. Şirket gitgide büyümeye ve Tüm kategorilerde bir şeyler üretmeye devam etti. oyun,araba,gıda,programlama...daha sonra bu şirket tarfından bir kaç marka satın alındı. sony apple samsung..ve dahası. Şirketin en avantajlı kısmı ise elinde Japonya ve Çinin teknolojisi olmasıydı.Kimse şirket hakkında en ufak sıkıntı çekmedi.ve şirket büyümeye devam etti.

bu sırada dünyadaki hammadde gitgide azalıyordu. yapılabilecek...tek şey kalmıştı. o da geri kalan ;savaş.

ve bu şekilde Dünya, 3. büyük savaşını görmeye çok yaklaşmıştı.Bu durumda Şirketler kendi ülkelerini temsilen ortadan teker teker silinmeye başladı.Çünkü elinde Çin ve Japonya varken Xio önündeki tüm engelleri kaldırdı.tabikide başta bunun sadece oyun ve eğlence dünyasındaki kendi emellerinden ibaret olduğunu sanmıştık.ama yanıldık. Xio silah ve savunmada da çok geniş bi yatırım yapmıştı.Gözümüz açıldığında ise..

çok geçti.

Xio dünyanın neredeyse tamamını avuçlarına almıştı bile. sadece oyun firması olarak bile herkesi kontrol edecek güçte olan Naxus, tarafından savaş engellendi. bunun sonucunda nasıl olduğu bilinmez. Herkes ..tüm dudaklar derin bir sessizliğe büründü. bir sabah televizyonu açtığımızda karşımızda o çekik gözlünün gülen suratıyla karşılaştık.Kendini bu yok olan dünyada İmparator olarak ortaya çıktığını belirtti. ve dünyanın tüm başları buna tek kelime etmedi.

sanki tereyağından kıl çeker gibi kolay bir şeymiş gibi tüm dünyayı kendine satın aldı.hemde bizim paramızla. ve onun imparatorluğu başlamış oldu.

Başta herkes halinden memnundu. normal bir hayata devam ediyordu. Okula gidiyor,işe gidiyor,hafta sonunu ailemizle yada arkadaşlarımızla eğlenerek geçiriyor ve ya bilgisayar başında saatlerimizi öldürüyorduk. kısacası hala her şey normal gözüküyordu.

Ta ki...gece çıkma yasağı çıkana kadar. hemde TÜM DÜNYADA.

Eğlencenin büyük bir kısmı geceleri oluyordu. Barlar diskolar...her şey gece ışıklanıyor ve renkleniyordu. ama artık onlar yoktu. yokedildi. buna karşı çıkanlar..olmadı? yada...kimse buna karşı çıkanların kimler olduğunu bilmiyordu. ve bu tuhaf olay bir kaç haftaya unutuldu.

daha sonra... sokakta garip kıyafetli askerler -öyle olduklarını sanıyorum- dolaşmaya başladı. ellerinde dehşet boyutlarda silah taşıyarak barış içinde olun mesajları veriyorlardı. SİLAH VE BARIŞ.  evet.

Hayatımız sadece bir kaç yıl içinde hapisaneye dönmüştü.televizyonlar artık tek kanala geçmişti ve sadece NAXUS şirketinin-yani imparatorluğunun- verdiği programlar vardı.

İnsanlar işte bubu yıllar içinde duygusal anlamda yok oldular.kimse gülemiyor.ağlayamıyor sadece etraftaki yasaklara uyuyorlardı.tıpkı bir robot gibi.

Naxus işte böyle bir İmparatorluktu. onun dönemi başlamıştı.

Bu hayata tabikide alışamayanlar vardı. Tıpkı benim ve kardeşlerim gibi.Ailemiz yoktu.Arkadaşlarımız yada akrabalarımızda. Çünkü onlar gönderilmişti.Kardeşlerimle ben Meksika sahil kıyısına yollanmıştık. evet yine Naxus insanları daha kolay manipüle edip elinin altına alabilmek için tanıdığı insanlarla iletişimini -buna kendi aileside dahil- kesmeye başladı.Çünkü bizim hiçbir şey yapmamızı istiyordu. sadece hiçbir şey yapıcaktık.

Bu arada adım Niyana.kısaca Niya. Kardeşlerim Anthony ve Lisa benden biraz küçükler -Ant 15 yaşında ve Lisada 9 yaşında- ben ise 19. tam olarak ideal yaş diyebiliriz. Ailem kanadaya ,karşı komşumuz ise İtalyaya yollandı.Onları hergün özlemini duyarak anıyorum. sanki bir ölü gibi...lanet olsun.

Dışarı çıkamadığım gibi. yine Naxusun bizler için sağlıklı beslenmemize yarayacak(!) gündelik paketler yolluyordu. hergün kapımıza gelen minik paket içinde her birinden 3 er tane bulunan ekmek ve iğrenç tahılların olduğu bi tablet çıkıyordu.

Bunlar hikayenin en başı. yani size kısaca Neler olup bittiğinin özeti. yani..burada Arabaların nasıl hızla yokedildiğini savaş uçakların nasıl düşürüldüğünü ve hayatın ne kadar sessizlik içinde ölüme sürüklendiğini es geçmiştim.yada bunun gibi şeyler.

Şimdi....olacaklar...Benimde tahminimden çok ötesinde...

İşte Hikayem Meksikanın doğusundaki minik şehirde başlıyor.

''Hey Niya! şurdaki toz bulutundaki karmaşayı görüyor musun? HEMEN CAMA BAK!''





UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR *-* DEVAMI GELİCEK! ÇOK ÇOK YAKINDA!

THE FORGOTTEN WORLD -İLK KİTAP TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin