Ve tekrar merhaba Yeraltının sevimli canavarları!
Bölüm parçası :
David Guetta - Titanium ft. Sia
Sonra görüşürüz..!!
______
''Ahh..''
Elimi hızla alnıma götürüp acının bulunduğu yere doğru baskı yaptım. ''Başım..''
En son hatırladığım şey motorsikleten indiğimiz an yere yığılmamdı.
Sanırım bayılmıştım.
''Ne oldu?'' diye sorduğumda mavi,bilgisayar ışının aydınlattığı yüzü bana doğru döndü. ''Demek uyandın.'' Parmağını önündeki klavyede gezdirdikten sonra ekranın üzerine doğru kaldırdı ve parmaklarını şıklattı. ''Gidip buz getireyim.''
Hemen ayağa kalkarak yanımızdaki eski bi buzdolabının üst kısmını açıp içini karıştırdı.''İşte burdaymış.'' Bir kaç tıkırdının ardından büyük bir buz kabını çıkarttığı gibi ikiye doğoru kırıp içinden bir kaç buz küpünü masanın üzerine düşmesini sağladı.
Ardından buz küplerini çekmeceden çıkarttığı -evet burası bir mutfaktı- krem rengi kesenin içine doldurup ağzını düğümleyip bana uzattı. ''Al bakalım.''
Şüpheli bakışlarımı görmezden gelerek uzatmaya devam ettikten sonra iç çekerek uzattığı keseyi elime aldım.''Teşekkürler.''
''Adın...bir dakika söyleme.'' hızla ellerini birbirine sürterek başını kaşıdı ve ''N-niyana. Öyle değil mi?''
''Evet? Ve sende...''
Dudaklarını gergince oynattı. ''Ax..el..daha öncede...s-söylemiştim.'' yutkunarak ve ardından çok hızlı konuşması beni biraz yormuştu.
Yattığım yerden doğrulmaya çalıştım. Ve pencereden yansıyan yeşil ışığa doğru baktığımda yutkundum. ''Biz...Şehirdeyiz?''
''Evet..Burası um...Eski Kaliforniya.''
''Yani biz...Xio'nun merkez hattında mıyız?''
Başını ileri geri salladığında ağzımı zorla kapattım.
Harika! Gerçekten!
''Peki..beni neden buraya ..tamam bu aptalca bi soruydu. Kurtardığın için teşekkürler ama-''
''Aması...Niyana Brillick.Seni ve En çok aranan sabıkalı Daemon Weadwolfer'ı nasıl bulduğumu düşünüyorsun.''
Kekelemeden konuştuğunda Başımı bi saniye sonra onaylayınca yine gergince gülümseyerek bilgisayara doğru yürüdü ve ekranı bana doğru çevirdi. ''Buradaki GPS sürümünden Daemon'un isminin birden gözükmesiyle benimde bir şeyler yapmam gerektiğini hissettim.''Parmağını ekranın üzerindeki bi göstergeyi işaret etti. ''Bu da Martha adındaki bi Xio çalışanın işareti. Şuan hareket halinde.'' durdu ve bana döndü. ''Yani sanırım arkadaşını biryere götürüyorlar.''
''Tam olarak senin kim olduğunu hala söylemedin.'' diye konu dışı bi soru sorduğumda dişlerini göstererek gülümsedi. ''Çünkü..Bende sanal dünyadaki en çok aranan hacker Axel Lawell oluyorum.Yeryüzünden birilerini kurtarmak benim için çocuk oyuncağı.''
Ağzımın 'O' şeklini aldığından eminim. ''Yani bir nevi sende suçlusun?''
''Başımda bir ödül var mı? Evet.buda beni sanırım suçlu sayar.'' dedi ve başını iki yana salladı. ''Ama senin tam olarak bir kaçakla işin var Niyana?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FORGOTTEN WORLD -İLK KİTAP TAMAMLANDI-
Science FictionGökyüzünü unutmaya başlayabilirsin. Xio'nun tek bir hedefi vardı ; Dünya. Onuda aldığında her şeyi elde etmiş oldu.İnsanlar artık dışarıya çıkamıyordu bile.İlkelleşme döneminin sonuna geliyorduk.Ona baş kaldıramazdık.Onu engelleyememiştik. Ama... Um...