Hayat Kurtaran Kaçaklar mı?

376 27 3
                                    

Anthony nin Seslenişi ardından hemen kapının yakınındaki boş pencereye koştum ve camı açmadan dışarıyı gözlerimi kısarak incelemeye başladım. Uzaktan büyük bir kum fırtınası geliyor gibi gözüküyordu ancak daha dikkatli baktığımızda bir hareketlilik -daha doğrusu bir aracın- Çok hızlı bir şekilde bu tarafa yaklaştığını farkettim.

''Bu bir Jeep!'' dedi Ant ve gözleri faltaşı gibi açılarak Arabaya daha dikkatli baktı.

Arabaların hiçbir modelini bilmediğim için Hala anlamayan gözlerle bakmaya devam ettim ve daha sonra arabanın hemen evimizin yan tarafına geçip frene bastığını duydum.

Derin Bir Sessizlik Ardından bir kaç ayak sesi taşlı kuma sertçe basınca araçtan birilerinin indiğini anlamıştım.Anthonye döndüğümde gözlerinde hafif bir korku sezdim.evet Küçük kardeşim; ben ve kız kardeşime göre daha sivri zekaydı ve benim onlara ablalık yapmam gerekirken o bize abilik yapıyordu. en azından birbirimize yük değildik. -yani ben öyle düşünüyorum-

''Bu tarafa geliyorlar Niya.Yukarı çıkıp Lisa'yı uyandır.Araçlı kişilerin tehlikeli insanlar olduğuyla ilgili haberleri unutmamalıyız kardeşim.Bence saklanalım.'' dedi temkinli ve kısık bir sesle.

Başımı onaylar biçimde salladım ve Hızla mutfağın girişindeki merdivenlerden yukarı çıkıp Lisanın odasına girdim.Her zaman Hafif bir uykusu olan Lisa Sarı saçları önüne düşmüş bir şekilde battaniyesine sarılarak uyuyordu. Girdiğimi anında farkedince birdenbire  gözlerini açtı.yemyeşil gözleri parlayıp odadaki tedirginliği farketmişti.

''Anthony bir şeylerin ters gittiğini düşünüyor Lis. hadi hırkanı al ve odama git'' dedim ve hemen onaylayarak teleşla soluk beyaz hırkasını alıp önündeki düğmeyi ilikledi.terlikleriyle beraber karşı odaya geçip yatağın dibine çömeldi ve alttan çantayı zoraki çekmeyi başardı.

Tam arkamı dönmüş kapıyı kapatıyordumki aşağıdan sert ve kalın bir ses işittim.

''BURADA YAŞAYAN BİRİLERİ VAR!''

iliklerime kadar titremmiştim.

Yaşayan birileri derken? bu nereden çıktı? bir zombi filminin ortasında felan mıydık?

TAK TAK.

kapı çok sert bir şekilde vurulmaya başlamıştı.

Anthony'den hiçbir komut gelmemişti.

İnmelimiydim.Yoksa burada kalıp Lisanın yanına gitmeli ve saklanmalımıydım.

tabikide hayır Niya.sen ikisinden de en büyük olansın.onları koruman gerekirken korkak rolünemi bürünmek istiyorsun aptal?

İç sesim beni dahada korkutarak pek cesur olmayan adımlarımı atmamı sağladı.merdivenlerin gıcırdamayışına şükrederek aşağıya inmeye başladığım sırada kapı bam sesiyle açıldı ve içeriye başındaki asker yeşili şapkası nedeniyle yüzünü göremediğim iri yapılı bir adam atladı. etrafa hızla baktıktan sonra siyah gözleri benimkilerle buluştu.

''Evet Burada birisi var ve Sağlıklı görünüyor.'' dedi ve evi incelemeye başladı.

''O ZAMAN FAZLA OYALANMA AL VE ÇIK! O ÇIKARRTIĞIMIZ GÜRÜLTÜ SONRASI PEŞİMİZDEN GELMELERİ AN MESELESİ ALEX!''

Alex olduğunu tahmin ettiğim adam bir adım ilerledi ve bende bir adım geriledim.

''Kimsiniz? ne istiyorsunuz?'' diye hızla sordum çünkü bu saniyelerdir kafamı kemiren ve zaten kafamda dönüp dolaşan tek soruydu.

''Korkma. Naxus zibidisiyle alakamız yok.Biz Kaçaklarız.''

Kaçaklar!

 içimdeki ses bağırdı.evet kaçaklar.Naxusa uymayan eşkiyalardı bunlar! benide yanlarında götürmek istiyorlardı!!!

THE FORGOTTEN WORLD -İLK KİTAP TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin