Bölüm 2
''Gökyüzünü unutmaya Başlayabilirsin.''
Alex sorumun cevabını vermeden Jeep'i sürmeye devam etti ve sorum havada kaldı.
Bizi nereye götürüyorlardı?
Yeraltı mı? Orasıda neresi?
Bu sırada Alex önüne döndüğünden beri Daemon kıkırdamasına engel olmaya çalışıyordu.BUNA DAHA FAZLA DAYANAMAZDIM.
''Neye güldüğünüzü söyleyebilir misiniz acaba bay eşkiya?''
yüzündeki iğrenç ve aşırı sinir bozucu sırıtışıyla arkasına dönerek Bana baktı ve hiç moralini bozmadan cevap verdi.
''Tabikide. Biz eşkiyaların gizli inine götürülüyorsunuz. orada size işkence edip zorla çalıştıracağız. Biliyor musun orada böyle -gözleri bir saniyeliğine çocuklara oradan da bana kaydı ve sonra tekrar başını kaldırdı- çok az böyle bakımlı ve gerçekten kadın diyebileceğin kadınlar var. bu arada adım Daemon.''
Bu da neydi lan?
Bizi düpedüz kaçırdıklarını söyleyip oradanda beni gözleriyle taciz edip, tanışma faslına mı geçtik?
Dostum bu adam aşırı hızlı.
''Niyana.Bu da Anthony ve Lisa.'' demek zorunda kaldım.
Daemon çocuklara başıyla selam verdi ve bana geri döndü.
''Tanıştığıma sevindim . Ayrıca gerçekten Yeraltını hiç duymadın mı canım?'' dedi. sesi öncekine göre çok daha ciddi gibiydi. yani sanırım.
''Bilseydim sorumu tekrarlamazdım. canım.'' ses tonunu taklit ettiğimde gözleri büyümüştü. eğlendiği kesindi.
Lanet Olası Bay Eşkiya.
hıh.
''Burada anlatmama gerek yok ,Zaten gidince göreceksin ve Lisa'ydı değil mi? Terliklerin çok şirinmiş.''
Lisa o anda ayaklarına baktı ve ayakkabılarını giymeyi unuttuğunu farketti. Utançtan yüzünün al al olması benimde utanmama sebep olmuştu. Hangi Aptal Abla bozuntusu Küçük Kızkardeşinin ayaklarında ne olduğuna bakmazdı ki?
ah evet. Ben.BEN.
Başımı şuan 10 tonluk bir yüke geçirmek istiyordum. sonra Lisaya döndüm ve hafif kısık sesle :
-üzgünüm Lisa. Benim hatam tatlım. dedim.
Lisa bana baktı ve gülümsedi.
''Abla.o sırada bir çok şey düşünürken söz konusu lanet olası bir çift ayakkabı olamaz değil mi?Hem önemli değil, bu şekilde ayaklarım çok daha rahat.'' dedi.
Evet İşte benim kardeşim diye düşündüm.Çünkü Lisa çok az ama çok doğru konuşan ve laflarımı ağzıma tıkayan cinsten bir kızdı.Bazen kimin abla kimin küçük kız kardeş olduğunu unutturacak kadar beni sözleriyle afallatabiliyordu.
''Anlaşılan çok zeki bir kardeşin var. Ne yazıkki ona çekememişsin gibi Niyana.'' dedi Daemon.
ve ona sert bir bakış attım.
O an farketmiştim. Vay Canına. Siyah ve Grinin tonlarının birbirine girmiş dağınık bir saç rengi vardı. Önüne Düşen saçları aynı şekilde Safir Mavisi -evet kesinlikle safir mavisi- gözleriyle o kadar çok...yakışıklı gözüküyordu ki.
Ama ahmak tescilli bir manyak ve koca bir moron olup seksi bakışlı çıkık suratlı ve harika bir vücutla biryere varılamazdı.
Değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FORGOTTEN WORLD -İLK KİTAP TAMAMLANDI-
Ciencia FicciónGökyüzünü unutmaya başlayabilirsin. Xio'nun tek bir hedefi vardı ; Dünya. Onuda aldığında her şeyi elde etmiş oldu.İnsanlar artık dışarıya çıkamıyordu bile.İlkelleşme döneminin sonuna geliyorduk.Ona baş kaldıramazdık.Onu engelleyememiştik. Ama... Um...