7

4.7K 239 28
                                    

minyoongi engelinizi kaldırdı.

minyoongi: evet devam edebiliriz.

lostingalaxy: bir hafta geçti?

minyoongi: internette benimle ilgili bir haber görmeyince arkadaşlarına söylemediğini düşündüm.

lostingalaxy: iyi de beni engellemendeki amaç neydi? ㅋㅋㅋ

lostingalaxy: şey gibi bu... kafasını kuma gömünce saklandığını sanan deve kuşu gibi ㅋㅋㅋㅋ

minyoongi: İşe kabul edildiğini duydum.

minyoongi: tekrar işsiz kalmak ister misin?

lostingalaxy: bu kadar ileri gideceğini düşünmüyorum.

minyoongi: ne kadar ileri gittiğim hakkında diğer üyeler sana bilgi verebilir.

lostingalaxy: sahi diğer üyeler sana nasıl katlanıyor?

lostingalaxy: onlarla tanışmak istiyorum

minyoongi: onlar istemiyor ama

lostingalaxy: kim demiş?

minyoongi size bir ses kaydı gönderdi.

"Hey Namjoon-ah, yabancı ve aksanı berbat olan bir kızla tanışmak ister misin? Üstelik oldukça terbiyesiz. Hayır tabiki de hyung öyle bir kızla tanışmak istemem. Bende öyle düşünmüştüm Namjoon-ah."

minyoongi: gördün mü?

lostingalaxy: sizi tanımıyor olmam aptal olduğum anlamına gelmez.

lostingalaxy: sesini kalınlaştırıp tüm diyaloğu kendi kendine seslendirmişsin.

minyoongi: hadi ya

minyoongi: oysa ki kolaylıkla kanabilecekmiş gibi duruyordun.

lostingalaxy: o üyelerle tanışacağım min yoongi. bir türk aklına koyduğu bir şeyi er yada geç yapar.

minyoongi: türk müsün?

lostingalaxy: evet

minyoongi: Daegu'da bir arkadaşım türk bir kızla evlenmişti ve kız o kadar iyiydi ki

minyoongi: seninle aynı ırktan gelmesi imkansız gibi

lostingalaxy: kes sesini. ben de gayet iyiyim.

minyoongi: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

lostingalaxy: koskoca idolsun. iki saattir bana cevap yazmakla uğraşıyorsun. işin yok mu senin?

minyoongi: hoseok bize yeni kareografimiz için yardım ediyor. ama ben kendime mola verdirdim.

lostingalaxy: tanrım bir an önce üyelerle tanışıp senin canına okumak istiyorum!!!

minyoongi: Ada lütfen sakin ol. Senin de içinde kocaman bir hayran yattığını biliyordum...

lostingalaxy: hayran? bugüne kadar hiçbir ünlünün hayranı olmadım.

minyoongi: evet eminim öyledir.

minyoongi: gitmem gerek jimin oturduğum yerden kalkmam için etrafımda dans ediyor.

minyoongi: ve bu çok sinir bozucu.

minyoongi çevrimdışı.

lostingalaxy: tanrım nasıl bir şeye bulaştım ben..

texting for min yoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin