"Her yerim ağrıyor!"
Jimin rahatsızca mırıldanırken Taehyung ona masaj yapmaya başlamıştı bile.
"Haydi valizlerimiz arabaya konmuş. Gidebiliriz."
Menajerle birlikte diğerleri arabalara doluştu. Ada cam kenarına geçip havaalanına giderken son kez şehri gözleriyle taradı. Biraz üzgün hissediyordu ama evine dönmek en büyük isteğiydi şu sıralar. Olaf'ı kucağına alıp dizi izlemeyi özlemişti.
Telefonuna gelen mesaj sesiyle bakışlarını dışarıdan çekip ekrana yöneltti.
Minyoongi: Bu kadar üzülmemelisin Ada.
Tam arkasında olmasına rağmen onu izlemesi, yabancı kimse olmamasına rağmen onunla gizlice konuşmaya çalışması Ada'nın oldukça hoşuna gitmişti. Hatta öyle ki gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı. Fakat arabayı süren menajer bunu görünce dalga geçmeye başlamıştı bile.
"Sanırım Ada hanım yakışıklı bir japon bey ile tanışmış."
Bakışları şaşkınlıkla kalkınca ona doğru gülen adamı görünce telefonu kilitleyip savunmaya geçti.
"Ne? Nerden çıkardın bunu?"
"Bilmem. Mutlu gözüküyorsun."
"Ada? Doğru mu bu?"
Jimin heyecanla kafasını öne uzatıp ona baktı.
"Gerçekten birisiyle mi tanıştın? Ne zaman?"
Tae'de onun yanına gelince Ada derin bir iç çekti. Ama bu kısa sürmüştü. İkisinin de poposundan çekiştirip yerine oturtan Jungkook'a minnettar bakışlarını yollayıp rahatladı.
"Saçmalamayın. Komik bir video görmüştüm sadece. Ona gülüyordum."
"Evet. Ben yolladım."
Yoongi boğuk sesiyle onaylayınca diğerleri geriye pek de bir heyecan kalmadığı için tekrardan telefonlarına gömüldü. Ada'da telefonu açıp Yoongi'ye cevap yazmaya başladı. Ama o sırada ikinci bir mesaj gelince duraksadı.
Minyoongi: Veya üzül. Seni her durumda güldürebilirim kkkkk
Lostingalaxy: Tüm şehri saran bu özgüven kokusunun kaynağı belli oldu..
Minyoongi: Ben de olmasam...
Lostingalaxy: Ayrıca üzülmüyorum. Sadece ilk kez bu kadar kısa zamanda bu kadar çok yer gezdim. Bitmesi biraz buruk hissettiriyor.
Minyoongi: İleride daha çok yer gezeceğiz.
Ada bir süre ekrana baktı. Diğer dünya turlarından mı bahsediyordu?
Lostingalaxy: Sana güveniyorum?
Minyoongi: Güvenmelisin.
Lostingalaxy: Değnekleri atmışsın bu arada? Ah artık beni ayak işlerinde kullanamayacaksın..
Minyoongi: Değnekleri kullanmıyorum ama hala düzgün yürüyemiyorum. Bana yardım etmelisin.
Lostingalaxy: Özgüvenli Min Yoongi daha iyiydi sanırım kkkk
Minyoongi: Bana yardım etmek için çok çok istekli olduğunu biliyorum Ada.
Lostingalaxy: İşte, yine aynı koku...
"Sanırım Yoongi hyung'da komik videolar izliyor."
"Beni izlemeyi kes Jimin ah."