18

3.6K 187 20
                                    

"İşteee! Al bakalım."

Ada rulo şeklinde sardığı kağıdı gülerek Yoongi'ye uzattı.

"Bu ne?"

Ada Yoongi'nin odasının yerini hatırlamaya çalışarak ilerlemeye başladı. Sanırım önündeki oda olmalıydı.

"Hey çerçeveme elini sürersen fena olur. Hem sen neden gülüyorsun? Mesajda gayet sinirli gibiydin?"

Yoongi gülerek peşinden gitmeye başladığında Ada çoktan saçma fotoğrafının içinde durduğu çerçeve ile bakışmaya başlamıştı.

Yoongi eline tutuşturduğu kağıdı açınca bir süre bakakaldı.

"Evet, madem illaki bir fotoğrafımı asmak istiyorsun o zaman hangisini asman gerektiğine ben karar vermeliyim."

(fotoğraf 👇🏼)

Yoongi fotoğrafa baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi fotoğrafa baktı. "İyi de bu fotoğraf... Bu çok... Normal."

Ada gözlerini devirdi ve çerçeveyi gösterdi.

"Gerçekten odanda bu fotoğrafın mı durmasını istersin yoksa bunun mu? İkisini istememen de bir tercih. Çünkü neden odanda benim kocaman bir fotoğrafım olsun ki?"

Ada Yoongi'nin cevabını beklemeye başladı ama Yoongi çoktan ne istediğine karar vermişti. Ada'nın getirdiği fotoğrafı asmak istiyordu. Ama bunu öylece kabul edemezdi. Olayı lehine çevirmeliydi.

Ki bunu başardı da.

"Ben ısrarla çerçevedeki fotoğrafını asmak istiyorum. Bu fotoğraf çok şey anlatıyor baksana. Hırs, azim, tutku... Benim için büyük bir motivasyon olacak."

Gülerek ona baktığında omuzlarının düştüğünü gördü. Bunu beklemediği açıktı. Çerçevedeki fotoğrafın durmasını gerçekten istemiyor gibiydi.

"Ama eğer istersen..."

"Evet! Eğer değiştireceksen isterim tabiki de! Hatta her istediğini yaparım yeter ki şu iğrenç fotoğrafı kaldır. Baktıkça kendimi öldürmek istiyorum!"

Yoongi onun bu hallerini dişlerini göstererek güldü. İşte istediği de buydu: Ada'nın, onun bazı isteklerini yapması...

"Pekala o zaman."

Çerçeveye uzandı ve içindeki fotoğrafı çıkarıp onun getirdiğini taktı. Arkasını döndüğünde ise eski fotoğrafın orada olmadığını gördü. Kolları arkada olan Ada, durumu az çok ele veriyordu.

"Ver onu bana."

"Neyi?"

"Fotoğrafı Ada. Sende olduğunu biliyorum."

"Kesinlikle bende değil. Düştü ve yatağın altına girdi."

Yoongi hafif gülümseyerek yaklaştı, yaklaştı ve kolunu onun arkasına götürdü. Bu mesafe... Ada'nın kalbinin ritmini yeniden bozmuştu.

texting for min yoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin