39

2.2K 132 11
                                    

"Herkes aşağı inebilir mi artık?"

Ada sesinin tüm salonu doldurduğunu fark edince birden duraksadı ama bunu yapmak zorundaydı. Bir şov programı için çekimleri vardı ve geç kalıyorlardı. İlk iş gününde böyle bir şeyin olmasına izin vermemeliydi.

Merdivenlerden hazırlanmış ama suratsız bir şekilde inen Taehyung ve Jungkook'a baktı.

"Diğerleri uyandı mı?"

"Bir tek Yoongi hyung uyuyor."

Ada hiç de şaşırmadığını belli ederek hızla üst kata çıktı. Yoongi'nin odasının kapısını tıklattı ama ses gelmeyince düşünmeden içeri girdi. Kariyeri uykucu bir uyuşuk tarafından başlamadan bitmek üzereydi. Tam uyandırmak için ağzını açacağı sırada onu hazırlanmış ve çantasına uzanan bir halde görünce durdu.

"Bir dakika... Ne zaman hazırlandın?"

Yoongi havalı bir şekilde gülümseyerek ona döndü.

"Bir an acaba uyumaya devam edip Ada'yı delirtsem mi diye düşündüm ama başımda saatlerce bağırmanı hayal ettim. Yataktan çıkmamda epey yardımcı oldu."

Ada güldü.

"İyi olmuş çünkü uyanmasaydın aynısını yapacaktım. Haydi dışarı."

Herkes hazır olduğunda arabaya bindiler ve stüdyoya doğru gitmeye başladılar.

"Evet, henüz 20 dakikamız var. Biraz hızlı gidersek yetişiriz."

"Sakin ol Ada. Birkaç dakika geç kalsak da bir sorun olmaz. Genelde şu iki arkadaş yüzünden bu tarz etkinliklere pek zamanında gidemiyoruz zaten."

Namjoon eliyle Yoongi ve Jungkook'u işaret edince ikisi de homurdandı.

"Bundan sonra ikinize çok daha fazla yoğunlaşıyorum o zaman."

"Ne o? Saat 9'da sütümüzü içirip uyutacak mısın bizi yoksa?"

Yoongi bunu diyince Jungkook güldü.

"Hiç de fena fikir değilmiş tembel hayvanlar!"

Diğer dört kişi yol boyunca uyumuştu. Sonunda geldiklerinde Ada derin bir nefes alıp kapıyı açtı. Gelen görevli onlara yolu gösterirken heyecandan elleri titriyordu.

"Umarım bir şeyler ters gitmez. Umarım bir şeyler ters gitmez."

"Burada hazırlanabilirsiniz."

Güler yüzlü kadın odayı gösterdiğinde içeri girdiler. Çocukları teker teker saç ve makyaj için aldıklarında Ada koltuklardan birisine oturdu. Bir süre sonra yanına Yoongi'nin oturduğunu fark edince bakışlarını ona çevirdi.

"Sakin ol. Her şey yolunda."

Ada etrafına baktı. Gerçekten de her şey yolundaydı. Ama yine de bu sorumluluk ona fazla gelmişti.

"Ah, keşke bunu kabul etmeseydim."

Yoongi gövdesini ona  çevirdi.

"Kendine güven Ada. Büyütülecek bir şey değil hem."

"Evet ama yine de..."

Yoongi onun elini tutunca Ada hızlıca kafasını kaldırıp ona baktı. Sonra da etrafına...

"Hey, diğer çalışanlar yanlış an-"

"Eğer sakinleşmezsen elimi çekmem."

"Sakinleşmem için pek de yardımcı bir yol değil bu."

Ada elini çekmeye çalıştı ama Yoongi daha çok sıkmıştı.

"Hayır Ada. Ellerinin ne kadar güzel olduğunu unut ve hemen elini çek. Dedikodular henüz bitmedi bile. Hemen!"

texting for min yoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin