Esteban Ocon-First Love

1.4K 36 16
                                    

           

Óvatosan húzom át a fejemen a ruhámat, amit gondosan összehajtva helyezek a táskám tetejére

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Óvatosan húzom át a fejemen a ruhámat, amit gondosan összehajtva helyezek a táskám tetejére. Ellazulva fekszek végig a napozóágyon, s lehunyt szemekkel élvezem ahogy a Nap meleg sugarai simogatják, már lebarnult bőrömet. A napszemüvegem lencséje mögül a barátomra és a barátaira pillantok, akik a medencében szórakoznak.

Mosolyogva köszönöm meg a pincérnek, aki kihozza nekem a nemrég kért koktélomat. Kicsit felülve kortyolok a frissítő innivalóba, miközben halkan felnevetek, amikor a barátomat a haverjai minden megbánás nélkül lökik be a medencébe.

Ahogy a nevető fiúra pillantok az én ajkaim is automatikusan felfelé görbülnek. Végre két hetet együtt tudunk tölteni, utazások és versenyek nélkül. Amikor tavaly november végén összejöttünk, nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz lesz nélküle élni. Hisz alig tudtam elmenni a futamokra, mivel nem hagyhattam ott minden szó nélkül az egyetemet. De most, végre két hetet sülve-főve együtt lehetünk. Habár e miatt, még nehezebb lesz újra elengedni. De szerencsére a következő szezon kezdetén, már bőven a gyakorlatomat fogom végezni, utána meg a kezemben tarthatom a diplomámat, és többször elmehetek Estebannal.

A fiú mintha megérezte volna, hogy rá gondolok ragyogó mosollyal az ajkai körül indul meg felém. Akaratlanul is az alsóajkamba harapok ahogy a vízcseppek végiggördülnek izmos felsőtestén, s vizes hazába túr, miközben leül a mellettem lévő napozóágyra.

- Szia édes. – a fiú mosolyogva köszön, majd fölém hajolva egy csókot hint az arcomra.

- Szia. – halkan köszönök, majd felülök s az ujjaim közé fogom a hideg poharat, majd iszok egy kortyot a hűs italból, hogy valamilyen szinten lehűthessem magam.

- Csak nem meleged van? – Esteban szórakozottan pillant a kipirult arcomra, s a kezemben szorongatott párás pohárra. Zavartan rázom meg a fejemet, majd újabb kortyot iszok.

A fiú kiveszi a kezemből a poharat, majd az asztalra helyezi ahonnan pár perce vettem el. Gyorsan feláll, majd pillanatok alatt a vállára kap. Felsikítok ahogy megérzem, hogy a fiú rohanni kezd, egyenesen a medence felé, ahonnan bíztató kiáltások hallatszanak. Időm sincs tiltakozni, a fiú velem együtt ugrik a medencébe, ahol a hűs víz azonnal lehűti a felmelegedett testemet. Esteban a víz alatt magához húz, s úgy úszik fel a felszínre.

- Most boldog vagy? – a hajamat eltűrve az arcomból pillantok a fiúra aki vigyorogva rázza meg a fejét, majd a tenyerét a fejem tetejére illesztve nyom le újból a víz alá.

Prüszkölve úszok fel a felszínre, majd mérgesen fröcskölöm le a barátomat, aki nevetve húz magához, s engesztelésképpen egy lágy csókot hint az ajkaimra. Ujjaim automatikusan simulnak vizes tincsei közé, miközben ajkai újra és újra az enyémekre simulnak. A fiú ahogy elszakad tőlem, újból lenyom a víz alá. Ezúttal mérgesen úszok fel a felszínre, majd egy ütést mérek a fiú mellkasára, aki szorosan húz magához.

𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀Where stories live. Discover now