Charles Leclerc-Fallin' All In You

2.3K 71 12
                                    

Shawn Mendes – Fallin' All In You

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Shawn Mendes – Fallin' All In You

Sunrise with you on my chest
No blinds in the place where I live
Daybreak open your eyes
'Cause this was only ever meant to be for one night
Still, we're changing our minds here
Be yours, be my dear
So close with you on my lips
Touch noses, feeling your breath
Push your heart and pull away, yeah
Be my summer in a winter day love
I can't see one thing wrong
Between the both of us
Be mine, be mine, yeah
Anytime, anytime

A fiatal monacói pilóta fáradtan nyitja fel szikrázó zöld íriszeit, de azonnal vissza is csukja, ahogy az ablakon beszűrődő fény elvakítja. Halkan felnyög, ahogy megérez egy idegen testet maga mellett, ami szorosan simul hozzá. Óvatosan vezeti ujjait a lány puha bőrére, majd söpri el szőke haját az arcából. A fiú szíve heves ütembe kezd verni, ahogy felismeri a lányt. A lányt, akivel már túl sokszor kerültek össze, s még mindig nincsenek kapcsolatban. A fiú egyik része azonban bánja, hogy még nem beszélt a lánynak az érzéseiről. Minden ferde este után, amikor a lány a fiú mellkasán ébredt, Charles el akart mindent mondani neki. De túlságosan is fél attól, hogy tönkreteszi azt, ami kettejük között van; noha ezt kapcsolatnak nem igen lehet nevezni.

A fiú mellkasán fekvő svéd lány nyöszörögve nyitja fel pilláit ezzel felfedve gyönyörű jég kék szemeit. Gyomra görcsbe ugrik, ahogy realizálódik benne, hogy újra a fiú ágyában kötött ki. Zavartan fúrja fejét Charles mellkasába, aki e mozdulat miatt a lányra vezeti tekintetét. A fiút minden alkalommal eltudja varázsolni a lány szépsége.

- Jó reggelt. – Charles a lány arcát maga felé fordítva szólal meg, majd ajkait a lányéra tapasztja. Leia belesóhajt a csókba, amit Charles gyakorlott módon kihasznál, s elmélyíti a csókot. Ujjai a lány meztelen oldalára siklanak, majd meggondolva magát a hátára dönti a lányt, s fölé kerekedik.

Leia ujjai a fiú selymes fürtjei közé siklanak, majd lecsúsznak Charles izmos vállára, amibe ujjait bele is mélyeszti, ahogy megérzi a fiú puha ajkait a nyaka érzékeny bőrén. A fiú ajkai durván tapadnak a vékony bőrre, s a lány fájdalmát lágy csókokkal feledteti el. Ajkai lassan haladnak lefelé, de a lány kulcscsontjánál megtorpan, ahogy a már ott lévő lila foltra pillant, amit tegnap este ő kreált a lány selymes bőrére.

- Charles. – a lány ajkait egy halk sóhaj hagyja el, ahogy a fiú lehúzza a lány testét fedő takarót, majd a szoba egyik végébe dobja. A fiú újult erővel hajol a lány bőrére újabb foltokat hagyva maga után.

Azt akarja, hogy a lány csak őt akarja, és ne nézzen egyetlen fiúra sem úgy, ahogy szokott nézni. Ujjai a lány derekába marnak, miközben ajkaival újra és újra felfedezi a lány selymes, puha bőrét.

𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora