hat hónappal később
Alig néhány héttel az a bizonyos este után Lando és Athena összeköltöztek. A lány eladta a korábbi otthonát és a fiú által választott penthouse-ba költöztek. S noha a lány nagyon ellenezte a dolgot, hogy egy sokkal nagyobb és ráadásul jóval drágább lakásba költözzenek, Lando nem adott alább az igényeiből. Közölte a lánnyal, hogy őt egyáltalán nem érdekli, hogy Athena mennyit fizet bele - még az sem zavarja, ha egyáltalán nem fizet - mivel neki ez a normális. A lány nagyon sokáig rosszul érezte magát a helyzet miatt, de idővel rá kellett jönnie, hogy ezen nem tud változtatni. Mindkettejük életstílusa eltérő. Míg Landonak nem számít a pénz, addig Athena mindig is odafigyelt, hogy a legolcsóbb termékeket vásárolja meg, s amire nincs szüksége azt még véletlenül se vegye meg.
Nos, Lando mellett ez egyáltalán nem így működik. Amire a lány csupán csak egy pillantást vet, az másnap már Athena tulajdonában áll. Lando imádja elkényeztetni a barátnőjét, míg Athena minden tőle telhetőt megtesz, hogy a herceg a legjobban érezze magát a palotán kívül.
Lando és Athena kapcsolata mesébe illő. A herceg makacs természete és a komolytalansága néha tényleg játszadozni tud a lány idegeivel, de a herceg mindig tudja, hogy hol a határ... amit ugyan nagyon szeret feszegetni. Athena az első pár hétben nem volt olyan felszabadult a fiú mellett, mint amilyen a megismerkedésük első hónapjában - amikor fogalma sem volt arról, hogy ki is valójában a fiú.
De amikor Lando az egyik este leült a lány mellé és megkérte, hogy mondja el neki, hogy mi a baj. A lány megnyílt neki. Elmondta neki az összes félelmét, az összes problémáját, mindent amivel kapcsolatban bizonytalan.
Lando akkor este döbbent rá igazán, hogy mekkora nyomás is nehezedik a lányra, csupán azért mert egy párt alkotnak. Többé már nem tudja úgy elhagyni a lakást, hogy ne ismernék fel. Már nem tudja önfeledten használni a közösségi oldalait tudva, hogy másnak a napilap főcímlapján kötne ki bármi amit közzétesz. Már nem tud úgy elmenni az egyetemre, hogy ne bámulnák meg, és sugdolóznának róla.
Noha mindezek ellenére, a pillanat amikor hazaér a lány és megpillantja a barátját a kanapén egy pulóverben és melegítőnadrágban, minden problémája szertefoszlik. Elég egyetlen pillantást vetnie a herceg íriszeibe, hogy tudja minden rendben van és lesz is. Elég egy ölelés a fiútól, hogy biztonságban érezze magát.
S ami a legjobban megnyugtatja az a tudat, hogy a herceg is ugyanígy érez a lány iránt.
👑👑👑
két évvel később
"Őszintén szólva, azt hittem, hogy a kapcsolatunk egy év után véget fog érni." Athena halkan felnevetve pillant fel a herceg arcára, majd helyezi vissza a fejét a fiú mellkasára, közelebb kúszva hozzá amikor megérzi Lando ujjait a hátára simulni.
"Miért?" Lando szintén nevetve kérdez vissza miközben apró köröket kezd el rajzolni a lány bőrére.
"Túlságosan is különbözőek vagyunk." Athena egy aprót rázva a fején válaszol, majd a tekintetét a Tv-re szegezi amiben az egyik közös sorozatuk megy. "Ami nekem luxusnak számít az neked teljesen normális. A te mindennapjaid túlságosan is eltértek az enyémektől. Nagyon féltem, hogy nem fogjuk sokáig bírni."
"Mégis itt vagyunk. Két évvel később, boldogabban mint valaha." Lando egy apró puszit hint a lány hajába, majd a szabad kezével megragadja a lány jobb kezét. "Szeretlek Athena." Lando összekulcsolja az ujjait a lányéval, majd egy apró csókot hint a szerelme kézfejére amitől a lány arca azonnal kipirul.
Itt vannak két évvel később és a herceg még mindig el tudja érni, hogy a lány zavarba jöjjön, egyetlen érintés után.
"Szeretlek Lando." Athena, Lando mellkasára támaszkodva hajol a fiúhoz, hogy egy lágy csókot hinthessen a barátja ajkaira.
"Ugye tudod, hogy el foglak venni feleségül?"
"Említetted már párszor." Athena a fiú pulóverének az alját tekergetve mormolja a szavakat a tekintetét újra a Tv képernyőjére vezetve.
A lány sosem említette még a fiúnak, de borzasztóan imádja a szombati napokat. Szombatonként egyikőjüknek sincs semmi dolga, így ezeket a napokat kinevezték az otthon töltött napoknak. Legtöbbször semmit sem csinálnak, csak egész nap ágyban vannak és sorozatot néznek, vagy éppen valamivel játszanak. Ha úgy döntenek, hogy kikelnek a meleg takarók alól akkor közösen sütnek valamit, vagy elmennek egy romantikus randevúra.
De az összes variáció közöl, az első Athena kedvence. Imád a fiú karjai között feküdni. Az ölelése azonnal megnyugtatja a lány idegeit, s az illata csak hab a tortán.
"Légy a feleségem." Athena hirtelen ül fel az ágyon, kiszakítva magát a fiú ölelésből, miközben kikerekedett szemekkel pillant a herceg arcára. Lando vigyorogva figyeli a lány minden mozdulatát, majd nevetve nyúl az éjjeliszekrény felé, aminek a fiókjában elkezd kutakodni a bársonydoboz után
"Lando..." Athena halkan súgja, miközben az ágyra térdelve fordul szembe a fiúval.
Lando az elmúlt években tökéletesen megtanulta, hogy noha a lány értékeli a romantikus gesztusokat de nem nagyon rajong értük. Amikor néhány hónappal korábban szemtanúi lettek Lando kisebbik húga lánykérésnek látszódott Athenan, hogy örül a lány boldogságának de túl sok neki az a fejhajtás ami körülölelte az ifjú párt. Lando tudja, hogy Athena jobban értékeli azokat a pillanatokat amiket csak ketten élnek meg.
Ha Lando bárhol máshol akarná megkéri a lány kezét, akkor az már abban a pillanatban fel kerülne az internetre.
"Most komolyan beszélsz?" Athena kérdőn pillant a barátjára, aki időközben felkelt az ágyról, s a kezét a lány felé tartja. Athena zavartan fogadja el a fiú kezét, majd áll fel ő is a matracról.
Lando még mindig a lány kezét fogva ereszkedik fél térdre, felnyitva a bársonydoboz tetejét.
"Hozzám jönnél feleségül?"
"Igen." Athena a könnyeivel küszködve válaszol a fiúnak, aki egy megkönnyebbült sóhajt hallatva húzza fel a szerelme ujjára a gyémántgyűrűt. "Szeretlek." Athena a fiú ölelésébe burkolózva mormolja, miközben újabb és újabb csókokat hagy a fiú ajkain, aki boldogan viszonoz minden egy puszit.
"Szeretlek." Lando ujjai a lány derekára siklanak, miközben az ajkaik egy szenvedélyes csókban olvadnak össze. "Amikor először megláttalak már akkor tudtam, hogy hercegnő lesz belőled." Lando vigyorogva pillant a már menyasszonya kipirult arcára.
"Már akkor tudtad, hogy a te hercegnőd leszek?" A lány pimaszul vigyorogva simítja az ujjait a herceg göndör fürtjei közé, miközben a lábujjhegyére állva mosolyogva puszilja meg újra az ajkait.
"Csak az enyém."
🦋👑!VÉGE!👑🦋
*túl nyálas utolsó rész...*
(Khmm...ezt csak úgy itt hagyom🥵)
أنت تقرأ
𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀
القصة القصيرة"Reading is dreaming with open eyes." focisták&énekesek&autóversenyzők #10 in Novella-2017.10.02 #7 in Novella-2017.10.15. #2 in Novella-2019.05.16. #1 in Short Stories-2020.09.01. ©𝓬𝓱𝓮𝓻𝓻𝔂𝓹𝓲𝓷𝓴𝓵𝓸𝓿𝓮