Daniel Ricciardo-Our Love

1.7K 58 10
                                    

E l l a2017

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

E l l a
2017. november 26.

- Daniel! – egy utolsó puszit hintek a férfi arcára, de ő meg sem moccan. Idegesen túrok a hajamba, majd keményebb eszközökhöz fordulok. – Daniel Ricciardo! – kemény hangon szólalok meg, de az ausztrál ahelyett, hogy felkelne, kényelmesen fordul át a másik oldalára, így már nem az izmos hátát, hanem az izmos felsőtestével nézek farkasszemet. – Ezt nem hiszem el. – sziszegem mérgesen, majd a lakosztály konyha részébe sietek, s egy edényt teli töltök hideg vízzel. – Ha, most nem kelsz fel, rád borítom. – fenyegetőzök az alvó férfivel, aki újfent nem ad jelet arra, hogy ébren lenne. – Te akartad. – mérgesen borítom rá, az edény tartalmát, mire a férfi szemei azonnal kipattannak.

- Mi a szar? – idegesen túr a vizes hajába, ami lehet, még göndörebben áll minden fele. – Ó, jó reggelt drágám. – vigyorogva pattan ki az ágyból, s iramodik meg utánam. – Gyere, adj egy ölelést. – ijedten rohanok be a fürdőszobába, aminek az ajtaját épphogy nem tudom bezárni.

- Daniel. – figyelmeztetem összehúzott szemekkel. – Viselkedj! – az edényt magam elé tartva, próbálok védekezni a nálam jóval erősebb pilótával szemben.

- Ha neked lehet, nekem is. – vigyorogva üti ki a kezemből a tálat, majd a vállára emelve áll be a zuhany alá, s nyitja meg a hideg vizet.

Pár másodperc múlva letesz maga elé, majd vigyorogva kémleli a már teljesen elázott külsőmet.

- Remélem, ezután nem az jön, hogy ha én bámulhatom a meztelen felsőtestedet, akkor te is akarod az enyémet. – meggondolatlanul szólalok meg, amit azonnal meg is bánok.

- Köszi, az ötletet. – nevetve állítja be melegebbre a víz hőmérsékletét, majd nemes egyszerűséggel lekapja rólam a pólómat. – Tökéletes. – elsötétült szemekkel kémleli a mellkasomat, majd a derekamnál fogva von közelebb magához. – Jó reggelt, baba. – suttogja az ajkaimra, amitől nekem automatikusan lecsukódnak a pilláim.

- Jó reggelt. – lehelem az ajkaira, s beletúrok a göndör fürtjeibe. Ezzel egy időben, ajkai lecsapnak az enyémekre, s egy édes reggeli csókban forrnak össze. A testemet kirázza a hideg, ahogy óvatosan simít végig a gerincem vonalán, majd a zuhanyfülkének lök.

- Ügyes legyél. – az overalljánál fogva húzom magamhoz Danielt, majd egy pillanat erejéig összetapasztom az ajkainkat.

- Csak neked. – mormolja, majd egy utolsó csók után beül az autójába.

Daniellel harmadik éve élünk boldog párkapcsolatban. Azaz, két hónapja már jegyességben. El sem tudnám képzelni az életemet nélküle, hisz Ő egy igazi energiabomba, óriási mosollyal és cuki pofival megáldva. Számomra ő a megtestesült tökéletesség. Nélküle egy elveszett lány lennék, de azóta mióta a szerves részévé vált az életemnek, kiegyensúlyozottabb lettem, s végre elértem a céljaimat az életemben.

𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora