Lando Norris-Love at first sight

1.4K 41 4
                                    

♥𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒶𝓉 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓈𝒾𝑔𝒽𝓉♥

A takarót szorosabban fogva magam köré fordulok át a másik oldalamra, miközben a pilláim meg-meg remegnek amikor a függönyök közötti réseken a bekúszó Nap sugarai az arcomba világítanak. Halkan sóhajtva húzom a fejem tetejére a fehér paplant amin keresztül még mindig átszűrődik a fény amely miatt mérgesen húzom le a fejemről a takarót, mire Lando halkan felnevetve simít végig az arcomon. Mosolyogva simulok az érintésébe miközben közelebb kúszva hozzá a mellkasára hajtom a fejemet. Ujjaim lágy köröket rajzolnak a meztelen mellkasára s az egyik lábamat átvetem a derekán egy nagy nyújtózkodást követően.

"Szépséges jó reggelt!" Ajkaimra egy mosoly húzódik amikor Lando reggeli rekedt hangja bekúszik a fülembe. A fiú lágyan simít végig a vállamon lelökve a hátamra a hajamat, ezután óvatosan simít végig a karomon, majd állapítja meg a kezét a derekamon.

"Jó reggelt." Halkan mormolom a szavakat miközben ha lehetséges még közelebb kúszok a fiúhoz aki nevetve csikizi meg az oldalamat, mire én egy hangos nyöszörgést követően átfordulok a másik oldalamra. "Veled álmodtam." Suttogva szólalok meg majd visszafordulok a fiúval szembe, s az ujjaimmal eltűröm a homlokába hulló tincseit. Mosolyogva simítok végig az arcán miközben a gyönyörű íriszeibe pillantok. A szívem egy nagyot dobban amikor Lando közelebb hajolva hozzám lassan simítja az ajkait az enyémekre, belehúzva egy reggeli csókba.

"Mit álmodtál?" A fiú mosolyogva simít ki egy tincset az arcomból, s az ujjait a hajamba vezetve fürkészi az arcomat.

"Amikor megismerkedtünk." Halkan felnevetek, s lesütöm a pilláimat amikor Lando tekintete az arcomra irányul. Érzem ahogy elpirulok amitől a fiú halkan felnevet, s az ujjait az állam alá téve emeli fel az arcomat kényszerítve arra, hogy belenézzek az íriszeibe.

"Hát az szerelem volt első látásra." Lando nevetve temeti az arcát a nyakamba, s lágy csókokat hintve a bőrömre simít végig a derekamon.

"Inkább gyűlölet első látásra." Morcosan mormolom a szavakat, miközben elhúzódik a fiú csókjai elől. "Annyira utáltalak. És te is engem." Nevetve fordulok a hátamra s vezetem a tekintetemet a hófehérre mázolt plafonra.

"Még jó, hogy én kedveltelek, még annak ellenére is, hogy borzasztóan idegesítő voltál." Lando nevetve hajtja a fejét a mellkasomra miközben a derekamba marva pillant fel rám. "Szeretlek."

"Szeretlek." Mosolyogva simítom az ujjaimat a göndör fürtjeibe miközben hagyom, hogy a gondolataim a pár hónappal ezelőtti első találkánk felé kússzon.

♥♥♥

Nagyot sóhajtva pillantok a bátyámra, aki vigyorogva ragadja meg a felkaromat és ránt maga után a McLaren garázsa felé. A szememet forgatva sietek utána, hogy legalább ne nézzenek hülyének a minket körülvevő emberek, hogy a saját lábamban felbukok. Henrik a kamerával a kezében pillant vissza rám, majd befordulva a garázsba elengedi a karomat és egy intéssel jelzi, hogy kövessem őt. Egy fintorral az arcomon pillantok a garázsban hülyéskedő pilótákra, s inkább a bátyám mögé lépve fordulok körbe. Noha egyáltalán nincs kedvem itt lenni, mégis elvarázsol minden apróság. Kezdve a garázs kialakításától, az előttem lévő autókon keresztül a fülembe bekúszó hangokkal bezárólag. Varázslatos az egész.

"Henrik ugye, hogy miattam többen nézik a videókat?" A fiatal brit pilóta lefogva a csapattársa kezét ami eddig a vállát ütötte pillant a bátyámra, aki nevetve hagyja a fiúra a kérdést, miközben minden pillanatot felvesz amit a két pilóta művel. Hát ha azt akarják, hogy többen nézzék a csapat videóját akkor ezt a pár másodpercet remélem nem teszik bele.

𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora