Eğlence

6.2K 359 15
                                    

"Tamam Marshall boşver,bu pislikle uğraşmaya değmez."diye bağırdı Lily. Ne zaman kavga ortamlarının içinde olsa korkar ve strese girerdi.Beyza Lily'nin aksine daha soğukkanlıydı ve tek bir mimiğini bile hareket ettirmeden olan biteni izliyordu. Çocuk koşarak okuldan içeri girdi. Bu çevredeki çoğu kişi Marshall'dan korkardım. Çünkü tek yumruğuyla koskoca adamı devirecek güce sahipti. Dövüş yeteneklerini sokak dövüşkerine katılarak kazanmıştı. İlk başlarda ölesiye dayak yemiş,ama zamanla bu duruma alışmış ve kendini geliştirmişti.

" Her şeyi şiddetle çözmek zorumda mısın Marshall?" dedi Lily ve omzuna bir tane geçirdi. "Ve bunu derken bile bana vuruyorsun öyle mi Lil" dedi Marshall gülerek. "Çok bilmiş seni. Hadi yürü derse geç kalacağız şimdi." Lily hızlı hızlı yürümeye başladı.Beyza arkadan geliyordu.  " Anlaşılan pek korkmamışsın." dedi Marshall Beyza'ya dönerek. "Ünsanlardan korktuğum pek söylenemez." dedi Beyza manalı bir şekilde ve okula girdiler.

Zil çaldığında Beyza namazı kılmak için bodrum kata iniyordu. Bu sırada Helen ve birkaç arkadaşı okul dolaplarının önünde laflıyorlar, koridordan geçenleri izleyip haklarında konuşuyorlardı.Aralarında en kısa olanı Helen'e dönüp "Sence şu nereye gidiyor?" dedi. O tarafa döndüklerinde bu tuhaf ve sinir bozucu kızın  bodrumun merdivenlerine  yöneldiğini ve aşağıya indiğini gördüler. "Ben korkmaya başladım Helen,ya okulun altına bomba ya da silah  yerleştirmeye gittiyse,ya da baska bir şey yapıyorsa?" diye sordu sarışın olan. " Saçmalama gerizekalı,sence böyle bir şey mümkün mü ? Ne yaptığını öğrenmenin tek bir yolu var. "dedi Helen.

Helen de dahil gruptakilerin hepsi bu kızdan nefret ediyor yaklaşmaya cesaret edemiyorlardı.Helen'in bu kıza karşı çok ayrı bir nefreti ve kini vardı.  Bu kız okula geldiğinden beri ilgi odağı olmuştu ve Helen'in populerligini  azaltmıştı.Okulda bu kızı seven de nefret eden de hep ondan bahsediyordu. Geçtiği yerlerde herkes kafasını ona çeviriyordu. Helen 3 sene boyunca popülerliği kazanmaya çalışmıştı ve başarmıştı da. Şimdiyse bu saçma kıza popülerliğini kaptırmaya niyeti yoktu.

Helen her zaman erkeklerin gözdesi olmuştu. Her erkek ona rahatça dokunabilir,istediğini yapabilirdi.Rahat tavırlarla erkekler arasında saygınlık kazandığını düşünmüştü.Ancak bu kız Helen'e bunların bile yalan olduğunu göstermişti.Erkekler bu kıza karşı seviyeli ve kibarlardı. Bir nevi saygı duyuyorlardı. Helen buna katlanamıyordu. Kendini kızın yanında inkar etse bile ikinci el  bir  eşya,kullanılıp atılmış bir oyuncak gibi görüyordu ve kendine yediremiyordu.

Merdivenlere doğru yöneldiler.Inip inmemekte kararsız kalsalar da bunu yapacaklardı.Koyun sürüsü gibi birbirlerini takip ettiler.Önce  merdiven basamağında durup aşağoyı dinlemeye başladılar. Ses gelmiyordu. Yavaşca birinci basamağı indiler. İki,üç derken daha hızlı inmeye başladılar basamakları. Tam sona gelmişlerdi ki bir ses Helen ve grubunu durdurdu. Arkalarına döndüklerinde seslenen kişinin Marshall olduğunu gördüler. Marshall kızlara gülümseyerek buraya gelin diyordu. Helen Marshall'ı görür görmez her şeyi unutmuştu birden. Teklifini geri çeviren tek erkek Marshall'dı bu zamana kadar . Kendince takıntı yapmıştı kendine ve yedirememişti reddedilişi. Anında Marshall'ın yanına damladı. Marshall,kızlara gülümsüyor ve onlarla sohbet ediyordu.

Beyza merdivenlerden çıkıp sınıfa girdiği an,Marshall eski haline geri döndü. Kızlarla vedalaşıp sınıfa girdi. Olayların başından beri izliyordu Marshall. Eğer Helen ve grubu aşağı inerse kargaşa çıkacağını tahmin ediyordu. Birkaç kere Beyza'nın evindeyken nasıl ibadet ettiğini izlemişti. Sanki transa geçmiş gibiydi. Konuşulanlara cevap vermiyor,ibadeti bitene kadar tek bir noktaya odaklı kalıyordu  Helen'i aşağı inerken görünce endişe katlamıştı içini.

Helen'in ne kadar saçma ve acımasız bir insan olduğunu herkes fibi o da biliyordu. O yüzden içinden bu durumu engellemek gelmişti. Beyza'yı merdivenlerden çıkıp sınıfa girdiğini gördüğünde oldukça rahatlamıştı .

Hayat Şimdi BaşlıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin