2016, 26 TEMMUZ
Hunji'nin Bakış Açısı
Baekhyun'un da bize katıldığı karaoke gecesinin üstünden neredeyse 1 ay geçmişti. O günden sonra ne bizim ne de Bangtan'ın boş günü olmuştu. Bangtan Ekim ayında yapacağı comeback için koşturuyordu. Programları sürekli kayıt stüdyosu ile dans stüdyosu arasında değişiyordu. Bazı günler oluyordu ki birbirimize sadece asansörde denk gelebiliyorduk.
PD-nim'le geçen hafta yaptığımız toplantıya göre biz de Kasım ayında çıkış yapacaktık. Bu yüzden bizim programımız da çok yoğun bir şekilde devam ediyordu. Bir mini albümle çıkış yapacağımız için albümde 5 şarkı olacaktı ve bunların kayıtlarını 2 gün önce tamamlamıştık.
PD-nim'in son kararıyla 6 kişilik bir kız grubu olacaktık. Grubumuzun adı ise tam bir muammaydı. PD-nim sürekli grubun adının "Bangtan Sonyadan" olacağıyla ilgili şaka yapıyordu ama ne kızlar ve ben ne de menajerimiz, hatta belki bütün şirket, buna inanmak istemiyorduk.
İşte bugün yine o yoğun günlerden biriydi. Sabahın erken saatlerinden beri dans provası yapmıştık. Biraz önce ara vermiş ve kendimizi direkt kafeteryaya atmıştık.
"İnsanların burda terli terli oturmamızdan hoşlanacağını sanmıyorum." dedi Yuri elindeki pet şişeyi kafasına dikmeden hemen önce.
"En azından bu terler deli gibi çalıştığımızın kanıtı." dedim ve düşünmeye başladım. Sanırım 10 gündür Jin'i göremiyordum. O da deli gibi çalışıyordu. Bu yüzden de yurda döndüğünde bile konuşamıyorduk. Çoğu zaman yurda döner dönmez uyuyakalıyordu. Eğer şirketin bir yerinde rastlarsam kendimi şanslı sayacaktım.
"Bangtan bugün çalışmıyormuş." dedi Sumin birden. İçimdeki bütün umudu da beraberinde öldürmüştü.
"Ama..Sanki bugün Namjoon'u gördüm?" dedi Yoojung, "Emin değildim ama Mon Stüdyonun olduğu katta sanki Namjoon'u görmüştüm."
"Evet o ve Yoongi burada. Yoongi'nin Mixtape'i çıkmak üzere son düzenlemeleri yapıyorlar." dedi Minah.
"Ha! Yoongi oppa seni görünce ona haber vermemi istemişti nasıl da unuttum!" Minah tekrar bana dönerek sonra da masadaki telefonunu aldı.
"Eğer zamanımız olursa Genius Lab'a uğramanızı istedi. Sanırım Sumni'le senin yapmanızı istediği bir kayıt varmış." dedi omuzlarını silkerek.
"Kayıt mı?" diyip düşündüm. Daha öncesinde böyle bir şeyden bahsetmemişti. "Sanırım yardıma ihtiyacı var. Şimdi gidelim o zaman. Sonra da yurda geçeriz beraber." diyip Sumin'le Genius Lab'a doğru yol aldık.
Sumin'le Genius Lab'a girdiğimizde içeride Namjoon ve Yoongi kayıt cihazının başında bir takım düzenlemeler yapıyorlardı. O kadar dalgınlardı ki geldiğimizi bile duymamışlardı. İçeride olduğumuzu anlasınlar diye boğazımı temizledim,
"Biz..Geldik." dedim garip bir şekilde.
"Ah evet şuraya oturun şimdilik. Birazdan konuşacağız." dedi Yoongi deri koltukları göstererek. Oturup biraz bekledikten sonra Yoongi nihayet kafasını bilgisayarından kaldırdı ve bize döndü. Namjoon ise hala bilgisayarda bir şeylere bakıyordu.
"Şöyle bir durum var ki..Yakında mixtape'im hazır olacak biliyorsunuz." Onaylayarak başımı salladım.
"Parçaların birinde kadın vokale ihtiyacım var. Öncesinde bir kayıt yaptırdım ama yine de sizi de dinlemek istiyorum." dedi ciddi bir şekilde. Karşımdaki kişi sadece Yoongi değil, Yoongi PD'ydi, öyle bir havayla konuşuyordu.
"İyi de.." dedim itiraz ederek, " ..ben vokal değilim ki?"
"Değilsin belki ama vokalin kötü değil. O yüzden ikinizden de kayıt almak istedim.." Reddetmemizi gerektirecek bir durum yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] no story «book 1»
Fanfic"Hey!" Mecburen durup bekledim. Yanıma geldiğinde Jin komik bir ifadeyle gülümsüyordu, "Sen yeni stajyer Hunja olmalısın." dedi. Kaşlarımı çattım ve sinirlenmemek için derin bir nefes aldım, "Adım Hunja değil, Hunji." dedim büyük bir bezginlikle...